Jump to content

Userbar-requests


Adriian
 Share

Recommended Posts

Någon som vill hjälpa mig!!??? :'( :'( :'(

Du kan inte slänga upp en så jävla stor bild! Visa vad det är du vill ha med på bilden! Ge mig gärna en mindre bild också, för jag kommer bli tvungen att förminska väldigt mycket annars. Problemet med det är att bilderna oftast blir smala då.

När ni hittar bilder till Userbars, försök hitta så små och breda som möjligt. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 849
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nej inte riktigt.

Texten vill jag kunna göra -_-

Gorde en egen. Svinstolt  :P

Ok, så min bild blev duglig iaf. eller ?

Jag har ingen vit grej på min för när jag gjorde min bild inatt så glömde jag den :"> .

Dessutom syns det vita knappt för jag har ju en svart/vit bakgrund och det är bara liote svart som den syns på.

Edit: Precis Siana, jag råkade ta en för stor bild första gången och det blev skit när jag förminskade den :lol:

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, så min bild blev duglig iaf. eller ?

Jag har ingen vit grej på min för när jag gjorde min bild inatt så glömde jag den :"> .

Dessutom syns det vita knappt för jag har ju en svart/vit bakgrund och det är bara liote svart som den syns på.

Edit: Precis Siana, jag råkade ta en för stor bild första gången och det blev skit när jag förminskade den :P

Mjo fast det känns som om dom diagonala linjerna var målade i paint -_-:lol:

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo fast det känns som om dom diagonala linjerna var  målade i paint  -_-  :P

Jo, jag fick det inte att funka på vanliga sättet så jag fick göra en tom bild med userbarslängder, och sedan så fyllde jag hela med ränder och sparade den som en pensel, fast nu vet jag att om jag tar mindre opacitet på den så blir det snyggare.

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...