Jump to content

Bästa repliken från GTA-spelen


Bobbo Viking
 Share

Recommended Posts

Jopp. :unsure: Om du har spelet eller känner nån som har det gör uppdrag tills du kommer till Joey. Efter eller om det var på något uppdrag där så säger Claude ''Alright''.

Näpp. Det är Joey som säger det.

Det är bara det att Claude rör på huvet eller nåt sånt precis när han säger det, så det ser ut som han säger det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 89
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag sa' "något i den stilen". Du kan ju vara så go' och rätta mig ifall du vet exakt hur det ska va'.

Nej det har inte jag sett att du har skrivit iallafall. Men visst jag kan rätta dig:

"And I call him a little girl, Papi. Look at him, all dressed up like that. What is this, ladies night? You some kind of tough guy, you dress like a woman? You got on panties like a woman too, huh?"

Tommy svarar: "What you got against women? You prefer men, big boy?"

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det har inte jag sett att du har skrivit iallafall. Men visst jag kan rätta dig:

"And I call him a little girl, Papi. Look at him, all dressed up like that. What is this, ladies night? You some kind of tough guy, you dress like a woman? You got on panties like a woman too, huh?"

Tommy svarar: "What you got against women? You prefer men, big boy?"

Jo, jag skrev "något i stil med". Jaså, okej :unsure: Har inte kört GTA Vice City på år och dar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Näpp. Det är Joey som säger det.

Det är bara det att Claude rör på huvet eller nåt sånt precis när han säger det, så det ser ut som han säger det.

Kan det inte vara. Efter Joey förklarat för Claude om uppdraget och när han avslutat konversationen så säger han ''Alright''

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...