Jump to content

Guns n' Roses


DrStupid
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 225
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vad tror du om mig egentligen? Hade du köpt boken om Crüe förresten?

Väntar på att polaren läser ut den...

håller på med maiden somjag lafde ner för ett tag sen för att börja igen nu

under maidenpausen hann jag läsa "white line fever" av Lemmy Kilmister och "RAMONES-the complete twisated history"! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Väntar på att polaren läser ut den...

håller på med maiden somjag lafde ner för ett tag sen för att börja igen nu

under maidenpausen hann jag läsa "white line fever" av Lemmy Kilmister och "RAMONES-the complete twisated history"! :)

Ok, nog lite för mycket för mig. Men "White Line Fever" låter väl intressant.

För att hålla mig till tråden så kan jag meddela att jag fick ettan av Use Your Illusion i veckan. ill råga på det så började jag tycka om Axls röst i Perfect Crime.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, nog lite för mycket för mig. Men "White Line Fever" låter väl intressant.

För att hålla mig till tråden så kan jag meddela att jag fick ettan av Use Your Illusion i veckan. ill råga på det så började jag tycka om Axls röst i Perfect Crime.

White line fever skall du absolut läsa om du gillar rock n' roll över huvud taget!

Jag har båda UYI på orginal-LP! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, GN'R ÄGER!!! Synd bara att det inte är originaluppsättningen som kommer hit... ^_^

Förresten, om ni kollar på Google Earth, kan ni se var Axl Rose bor. Kryssa bara i i-symbolen i vänstra rutan och glid över till Malibu. Han bor uppe på ett berg inte långt från Cher...

OMFG HAX LOL! ^_^

Jag ska resa dit och busringa på dörren! -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läste i GT att det ryktas om att Axl skulle ha erbjudit Slash en massa pengar för att följa med på turnén. Tänk att få se Axl och Slash på scen tillsammans... :blink:

I GT? Ja man kan ju undra vart dom har fått den dumma notisen ifrån.

Jag anser mig själv inte som någon glädjedödare men det är inte ens någon idé att hoppas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läste i GT att det ryktas om att Axl skulle ha erbjudit Slash en massa pengar för att följa med på turnén. Tänk att få se Axl och Slash på scen tillsammans... :blink:

Old news, men visste ni att Axl Rose gör rösten till DJ:n på K-DST i San Andreas?

Ska du på konserten? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Slash är den coolaste,grymmaste gitarr-GUDEN som någonsin existerat...

Och man kan drömma om att ahn ska med till globen...men förväntningar? nja.

Cool kan jag hålla med om att han är. Men särskilt skicklig? Herregud han platsade ju inte ens på Rolling Stones lista om det 100 bästa gitarristerna. (Där Jack White förövrigt kom på 17:de plats).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...