Jump to content

Guns n' Roses


DrStupid
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 225
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Heter den inte november rain? inte nightrain :S

Det finns en låt som heter Nighttrain också, och den kom flera år före november rain...

För övrigt! ni som inte sett på rundgång borde se avsnitt ett (går att se alla gratis hos svt). Där sägs det nämligen något mycket intressant om Guns n' roses första platta, Appetite for Destruction.

Titta själv, och du får veta vad. :(

edit: ops, kom långt efter! :wub:

Ajajajdå jaeger. där hade du fel. Enkligt mina oerhört säkra källor så var Nighttrain faktiskt med i Appetite for Destruction!

Redigerad av DrStupid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ajajajdå jaeger. där hade du fel. Enkligt mina oerhört säkra källor så var Nighttrain faktiskt med i Appetite for Destruction!

Och vad fan hade jag skrivit?

Det finns en låt på Use Your Illusion I som heter November Rain och en på Appetite For Destruction som heter Nightrain, och låtarna är inte samma.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nytt material läckt!

Guns N' Roses - T.W.A.T. (There Was A Time)

Guns N' Roses - Better (runt en halv minut längre, fortfarande inte den fulla versionen förmodar jag)

Måste säga att T.W.A.T. är fantastisk, särskilt i den andra halvan. Uppbyggnaden påminner lite om Estranged.

Den där TWAT är på 6.01, vet du vart den på 6.43 finns?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Diggar GNR hårt må jag säga. Favoritlåtar: Welcome to the jungle,Its soo Easy & Civil war. Riktigt jävla skönt band som dom var förr med Slash,Izzy & Axl på scen. Jag tycker inte dom har rätt att kalla sig Guns and Roses nu längre. Det är ju inte samma band längre! varför ha samma namn då?

Dom snuttar jag hört från nya skivan låter bra. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillar låten Better extremt faktiskt.

Annars så hatar jag Chinese Democracy och effekthelvetena. Fast jag vart ganska positivt överraskad av gitarren.

Aja, jag vill att dom ska byta namn för det skär i hjärtat.

Fast sen gillar jag också CD för att jag har en viss empati för Axl.

Redigerad av epix
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...