Jump to content

Guns n' Roses


DrStupid
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 225
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hoppas du verkligen skojar. De är allt annat än vänner. Så jag tror knappast att Axl bjuder in Slashie..

Jag menade bara att bara för att man har ett nytt band...så är det olagligt att gästa sitt gamla? :lol:

sa ju dessutom att jag inte trodde han skulle komme. Vet mycket väl att de inte är helt sáms...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag menade bara att bara för att man har ett nytt band...så är det olagligt att gästa sitt gamla? :lol:

sa ju dessutom att jag inte trodde han skulle komme. Vet mycket väl att de inte är helt sáms...

Eftersom man har ett nytt band har man ju antagligen lämnat det gamla, så varför spela med det gamla om man lämnat för ett nytt band?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom man har ett nytt band har man ju antagligen lämnat det gamla, så varför spela med det gamla om man lämnat för ett nytt band?

Ska jag räkna upp några artister sopm gästat sitt gamla band? ok:

Bruce dickinson har gästat maiden under blaze-eran.

Lika så Adrian smith.

Ozzy Har ju alltid haft eget band men ändå har han hoppat in på diverse sabbathkonserter?

´"fast eddie" i motörhead har gjort gästspelningar med sitt gamla band...

nu orkar du säkert inte lyssna mer...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska jag räkna upp några artister sopm gästat sitt gamla band? ok:

Bruce dickinson har gästat maiden under blaze-eran.

Lika så Adrian smith.

Ozzy Har ju alltid haft eget band men ändå har han hoppat in på diverse sabbathkonserter?

´"fast eddie" i motörhead har gjort gästspelningar med sitt gamla band...

nu orkar du säkert inte lyssna mer...

Om man är mer eller mindre vänner med det bandet man lämnar ere ju klart att man kan tänka sig lira med dem igen, men om man lämnar för att man är sura på varandra lär ju inte man hoppa in på en konsert då Axl skriker "DO YOU KNOW WHERE THA FUCK YOU AAAAARE?!?!?" så hör man WTTJ riffet och sen ser man en snubbe i stort hår och en tophat komma ur mörkret och stå och lira. Fan, det hade varit en dröm.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Förlåt om man är lite efter. Men vet ni om dom bara kommer spela låtar från nya plattan eller även dom gamla låtarna?

Kan även tipsa om att titta på sista avsnittet av rundgång här. Det är nämligen så att det är en gammal interjuv med slash.

Även första avsnittet av rundgång var grymt bra, då dom snackade om Appitite for destruction och alla dess problem den hade. Tyvärr går det inte att se på det avsnittet längre... :mellow:

Redigerad av DrStupid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hittade vilka som ska komma till globen i sommar:

Axl Rose - lead vocals, piano

Dizzy Reed - keyboards

Richard Fortus - rhythm guitar

Robin Finck - lead guitar

Tommy Stinson - bass

Brian Mantia - drums

Men vi får väl se :blink:

Bara Axl, Dizzy och Fortus som blivit konfirmerade. Resten har man inte hört något ifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom man har ett nytt band har man ju antagligen lämnat det gamla, så varför spela med det gamla om man lämnat för ett nytt band?

Kanske gammal quote men wtf.

---------

Om man varit tillsammans i ett band en längre tid så står man oftast varandra jävligt nära.. vänner är ett för klent ord för att uttrycka det. Det är lite mer som en familj.

Så varför inte dra till sin familj och lira lite? Det är väl trevligt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man är mer eller mindre vänner med det bandet man lämnar ere ju klart att man kan tänka sig lira med dem igen, men om man lämnar för att man är sura på varandra lär ju inte man hoppa in på en konsert då Axl skriker "DO YOU KNOW WHERE THA FUCK YOU AAAAARE?!?!?" så hör man WTTJ riffet och sen ser man en snubbe i stort hår och en tophat komma ur mörkret och stå och lira. Fan, det hade varit en dröm.

Jag vet att de är sura på varandra...och att de har en uppskjuten rättegång mellan varandra lär inte saken bättre...tyckte bara du var så fast inställd på¨att man inte kan lira med sitt gamla band om man en gång lämnat det...

Men jag håller med..en dröm...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske gammal quote men wtf.

---------

Om man varit tillsammans i ett band en längre tid så står man oftast varandra jävligt nära.. vänner är ett för klent ord för att uttrycka det. Det är lite mer som en familj.

Så varför inte dra till sin familj och lira lite? Det är väl trevligt?

Men do your homework. Efter att Axl högt och tydligt sa att Slash var i hans röv under 2002 så tror jag inte att varken Slash, Duff eller Matt (som Axl för övrigt avskyr) skulle ha något intresse av att lira med honom igen, måhända Izzy eftersom de två verkar ha grävt ned stridsyxan och personligen skulle jag hellre se Axl och Izzy än Axl och Slash på scenen.

@antflaxx: Innan du kritiserar Papa Axl kan du lära dig skriva.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men do your homework. Efter att Axl högt och tydligt sa att Slash var i hans röv under 2002 så tror jag inte att varken Slash, Duff eller Matt (som Axl för övrigt avskyr) skulle ha något intresse av att lira med honom igen, måhända Izzy eftersom de två verkar ha grävt ned stridsyxan och personligen skulle jag hellre se Axl och Izzy än Axl och Slash på scenen.

Jag kan inget om Guns n roses... Men om de inte hade varit osams så. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...