Jump to content

Guns n' Roses


DrStupid
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 225
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Man får väl se. Så länge inte Velvet Revolver turnerar eller uppträder under GNRs turné finns det en chans. Till och med den pessimistiske Pico har börjat tro på att få se Slash och eventuellt andra ex-medlemmar (Adler kanske? Haho!) dyka upp på Rock In Rio i maj. Faaan, can't wait!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man får väl se. Så länge inte Velvet Revolver turnerar eller uppträder under GNRs turné finns det en chans. Till och med den pessimistiske Pico har börjat tro på att få se Slash och eventuellt andra ex-medlemmar (Adler kanske? Haho!) dyka upp på Rock In Rio i maj. Faaan, can't wait!

Jag hoppas ju så klart lite,lite mer nu...neb jag vågar inte gå fullt ut och förvänta mig något och sedan bli besviken...men jag tänker på det dagarna i ända! :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Jag tror att om man är ett inbitet GNR-fan, skall man inte gå på konserten. Det känns lite som om Axl vill trygga sin pension genom att släppa en ny platta och göra en turné. GNR är för mig mycket mer än bara Axl.

Och vem har sagt att det "nya" bandet är så jäkla dåligt så inte det är värt att se?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att om man är ett inbitet GNR-fan, skall man inte gå på konserten. Det känns lite som om Axl vill trygga sin pension genom att släppa en ny platta och göra en turné. GNR är för mig mycket mer än bara Axl.

Men å andra sidan så har han försökt säkra sin pension i ca 12 år nu...om det du säger stämmer...

Och vi som aldrig fått chansen att se dem live, är vi inga riktiga fans bara för att vi går den här gången...idiot.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...