Jump to content

Saint's Row


I lol
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 522
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

NU har jag köpt Saints row, väldigt underhållande spel :)

Fast det är ett problem, när jag spelar spelet på vår HD Tv så är det små små svarta prickar över alla rutor på bilarna, det är inte samma när jag kör på vår andra tv som inte är HD.

Är det någon som vet hur jag löser detta problemet förutom att spela på den icke HD tv :huh::)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

;)

NU har jag köpt Saints row, väldigt underhållande spel :huh:

Fast det är ett problem, när jag spelar spelet på vår HD Tv så är det små små svarta prickar över alla rutor på bilarna, det är inte samma när jag kör på vår andra tv som inte är HD.

Är det någon som vet hur jag löser detta problemet förutom att spela på den icke HD tv ^_^:)

1.Dra ner gylfen

2.Ta fram snoppen

3.Sikta mot hdn

4.Kissa

:)

Nej men kolla att skärpan bl.a ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:)

1.Dra ner gylfen

2.Ta fram snoppen

3.Sikta mot hdn

4.Kissa

:)

Nej men kolla att skärpan bl.a :huh:

HEHE!

Skärpan hände det inte så mycket när jag ändrade=/

Tvn jag använder är en samsung 40 tumare och är skit bra, har bla fått bra betyg för spelande för skärpan är perfekt, men vet ingen om det är någon iställning jag ska ställa in på Xboxen/Tvn så det blir bättre??

Börjar få spel på dessa prickar nu!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HEHE!

Skärpan hände det inte så mycket när jag ändrade=/

Tvn jag använder är en samsung 40 tumare och är skit bra, har bla fått bra betyg för spelande för skärpan är perfekt, men vet ingen om det är någon iställning jag ska ställa in på Xboxen/Tvn så det blir bättre??

Börjar få spel på dessa prickar nu!

Vilken HD upplösning kör du i? Vilken klarar din tv av?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan välja mellan 480-720-1080.

Jag kör i 480, jag har testat dom andra också men då blir det widescreen och då blir allt helt konstigt gubben blir helt lång och smal alla bilar blir tjocka på bredden och korta till längden osv.

Jag spelar på en Samsung LE40R72 som har upplösningen 1366x768.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HEHE!

Skärpan hände det inte så mycket när jag ändrade=/

Tvn jag använder är en samsung 40 tumare och är skit bra, har bla fått bra betyg för spelande för skärpan är perfekt, men vet ingen om det är någon iställning jag ska ställa in på Xboxen/Tvn så det blir bättre??

Börjar få spel på dessa prickar nu!

Du vet att det är ett speciellt uttag för HDTV i Xboxen :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan välja mellan 480-720-1080.

Jag kör i 480, jag har testat dom andra också men då blir det widescreen och då blir allt helt konstigt gubben blir helt lång och smal alla bilar blir tjocka på bredden och korta till längden osv.

Jag spelar på en Samsung LE40R72 som har upplösningen 1366x768.

1. ställ in widescreen på din xbox

2. ställ in 1080

3. spela och håll käft

(w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. ställ in widescreen på din xbox

2. ställ in 1080

3. spela och håll käft

^_^

Svin sjysst att du hjälper mig Boomer, men hur ställer man in widescreen på xboxen vet hur man ställer in 1080 men då är allt så avlångt osv?(w00t)

Edit.

Redigerad av lulle
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Svin sjysst att du hjälper mig Boomer, men hur ställer man in widescreen på xboxen vet hur man ställer in 180 men då är allt så avlångt osv?:P

Hm. Nu förstår jag inte 180? Anyhow för att ställa in widescreen så går du in system>console settings>display>screen format och för att ställa in hd går du in system>console settings>display>hdtv settings :shifty:

Redigerad av Boomer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm. Nu förstår jag inte 180? Anyhow för att ställa in widescreen så går du in system>console settings>display>screen format och för att ställa in hd går du in system>console settings>display>hdtv settings :shifty:

Tack för hjälpen;) jag menade 1080=P

En annan sak nu hahhaa:

Jo alla såna här terratorium man tar över efter vissa uppdrag kan man tjäna pengar på dom?

Jag kan hämta 2000$ i mitt crib men nu klarade jag ett uppdrag(där man tog över horhuset) så stod det att jag kunde hämta 1800$ tror jag det var, men var hämtar man dom? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...