Jump to content

Saint's Row


I lol
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 522
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

*Huvudkaraktären pratar nästan aldrig (Typ 3-5 scener) och när han gör det är han mäst kinkig.

Nej, han pratar ALDRIG! Varför? Jo för att det skulle vara krångligt och ta väldigt lång tid om man skulle göra olika röster åt alla olika människosläkten.

Redigerad av Boomer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har några frågor angående Saints row:

*Hur är det när man sparar? är det på ett speciellt ställe man går till eller är det som i gta att man kan köpa safehouse runt om i stade?

*Kan man spara bilar i garage?

*Kan man köpa andra fastigheter i staden, som man kunde i SA tex köpa affärer eller något liknande?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har några frågor angående Saints row:

*Hur är det när man sparar? är det på ett speciellt ställe man går till eller är det som i gta att man kan köpa safehouse runt om i stade?

*Kan man spara bilar i garage?

*Kan man köpa andra fastigheter i staden, som man kunde i SA tex köpa affärer eller något liknande?

Du har olika ställen du kan spara på.

Ja. Väldigt coolt garage system också.

Nej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har olika ställen du kan spara på.

Ja. Väldigt coolt garage system också.

Nej.

Olika spar ställen, men kan man inte köpa safehouse för det är nice i gta när man har den snyggaste kåken. Får man inte något nice Mansion i saints row?

Sen undrar jag också: är storyn lång eller klarar man av den på en helg med måttligt spelande?

Redigerad av lulle
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Olika spar ställen, men kan man inte köpa safehouse för det är nice i gta när man har den snyggaste kåken. Får man inte något nice Mansion i saints row?

Sen undrar jag också: är storyn lång eller klarar man av den på en helg med måttligt spelande?

Jag har inte klarat av den än iaf.. fast jag spelar inte 24/7 heller. Men det tar nog ett tag eftersom det är 3 olika storys att gå efter.

Och hallå? Mansion? Det utspelar sig i "Ghettot". Eller wtf, har inte klarat av det, men tvivlar starkt på det ändå. Man har därimot ett väldigt mysit "krypin" där man kan hämta vapen, byta kläder, spara och hämta pengar.

Btw. Du vet i San Andreas där man var tvungen att köpa olika kepsar för vilket håll man ville ha den. I SR köper du den en gång sen kan du ändra håll på den när du vill. Bra va? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte klarat av den än iaf.. fast jag spelar inte 24/7 heller. Men det tar nog ett tag eftersom det är 3 olika storys att gå efter.

Och hallå? Mansion? Det utspelar sig i "Ghettot". Eller wtf, har inte klarat av det, men tvivlar starkt på det ändå. Man har därimot ett väldigt mysit "krypin" där man kan hämta vapen, byta kläder, spara och hämta pengar.

Btw. Du vet i San Andreas där man var tvungen att köpa olika kepsar för vilket håll man ville ha den. I SR köper du den en gång sen kan du ändra håll på den när du vill. Bra va? :huh:

Ok låter fett nice. Masion var kanske lite att överdriva men typ något någolunda nice ställe med garage osv, men jag undrar fortfarande om man kan ¨köpa¨ safehouse?

Ska nog köpa 360 samt Saints row imorgon, hoppas jag inte ångrar mig :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok låter fett nice. Masion var kanske lite att överdriva men typ något någolunda nice ställe med garage osv, men jag undrar fortfarande om man kan ¨köpa¨ safehouse?

Ska nog köpa 360 samt Saints row imorgon, hoppas jag inte ångrar mig :huh:

Jo da, det finns place med garage, dock inga man kan köpa, så vitt jag vet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...