Jump to content

Saint's Row


I lol
 Share

Recommended Posts

Tack för hjälpen;) jag menade 1080=P

En annan sak nu hahhaa:

Jo alla såna här terratorium man tar över efter vissa uppdrag kan man tjäna pengar på dom?

Jag kan hämta 2000$ i mitt crib men nu klarade jag ett uppdrag(där man tog över horhuset) så stod det att jag kunde hämta 1800$ tror jag det var, men var hämtar man dom? :P

Ah, jag har samma problem jag kan hämta 4000$ står det. Men kan bara hämta max 2000$. Konstigt. Men men, det bästa sättet att tjäna pengar på är att köra Crash Derby. När man har klarat av alla 8 levels så kör man bara om level 8 hela tiden så får du 5000$ för varje gång du klarar det. :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 522
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ah, jag har samma problem jag kan hämta 4000$ står det. Men kan bara hämta max 2000$. Konstigt. Men men, det bästa sättet att tjäna pengar på är att köra Crash Derby. När man har klarat av alla 8 levels så kör man bara om level 8 hela tiden så får du 5000$ för varje gång du klarar det. :P

Ok men alltså det stod att jag skulle kunna hämta 1800$ någonstans men vet inte var, jag kan fortfarande bara hämta 2000$ i mitt crib BTW har man bara ett crib?

Sen en annan sak lite onödigt att ta detta i 360tråden när jag endå är igång:

Varför behöver dom dom fyra sista siffrorna på mitt kredit kort när man registrerar Live, kostar det eller, och om jag nu ger dom mina siffror kommer dom dra en summa från mitt kort eller det bestämer man sen?

Alltså kostar det att vara medlemm i xboxlive?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok men alltså det stod att jag skulle kunna hämta 1800$ någonstans men vet inte var, jag kan fortfarande bara hämta 2000$ i mitt crib BTW har man bara ett crib?

Sen en annan sak lite onödigt att ta detta i 360tråden när jag endå är igång:

Varför behöver dom dom fyra sista siffrorna på mitt kredit kort när man registrerar Live, kostar det eller, och om jag nu ger dom mina siffror kommer dom dra en summa från mitt kort eller det bestämer man sen?

Alltså kostar det att vara medlemm i xboxlive?

53kr i månaden eller något för xbox live. Och du måste ta Guld, inte silver.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm. Nu förstår jag inte 180? Anyhow för att ställa in widescreen så går du in system>console settings>display>screen format och för att ställa in hd går du in system>console settings>display>hdtv settings ^_^

Hmmmmm

När man går in i Hdtv settings på xboxen och ändrar till 1080 eller 720 så går det inte ändra screenformat, det står att det är widescreen men allt är så smalt på bredden och långt på längden, börjar få damp på detta nu!!!!

Ingen som kan hjälpa eller det går bara inte fixa :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmmmmm

När man går in i Hdtv settings på xboxen och ändrar till 1080 eller 720 så går det inte ändra screenformat, det står att det är widescreen men allt är så smalt på bredden och långt på längden, börjar få damp på detta nu!!!!

Ingen som kan hjälpa eller det går bara inte fixa :'(

Jag förstår inte riktigt vad du menar, har själv ingen HDtv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förstår inte riktigt vad du menar, har själv ingen HDtv.

Alltå när man går in i Video settings så står det screenformat eller något sånt sen HDTV, om man trycker HDTV så kan man välja mellan 480, 720, och 1080.

När man har 480 så är Screenformat Normal och man kan ändra det till widescreen om man vill men om man väljer 720 eller 1080 så är screenformat widescreen automatiskt och man kan inte ändra det själv, alltå man kan inte ändra det till Normal. Nu när det är widescreen så är allt så långt på bredden och kort på längden.

Hoppas du förstår nu.;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltå när man går in i Video settings så står det screenformat eller något sånt sen HDTV, om man trycker HDTV så kan man välja mellan 480, 720, och 1080.

När man har 480 så är Screenformat Normal och man kan ändra det till widescreen om man vill men om man väljer 720 eller 1080 så är screenformat widescreen automatiskt och man kan inte ändra det själv, alltå man kan inte ändra det till Normal. Nu när det är widescreen så är allt så långt på bredden och kort på längden.

Hoppas du förstår nu.;)

Har du ingen Widescreen tv? Har du en tv som är HD-Ready?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu undrar jag lite andra saker :(

Alltså kan man få fler crib isåfall hur?, jag har bara ett och är en bra bit in i spelet :rolleyes:

Alla såna här pimpkläder var får man dom, kan inte köpa dom i en butik.

Eller får man dom när man har gjort pimping uppdragen?

Du har ett riktigt sen så får du olika spar ställen här och där.

Dom får du när du gjort alla pimp uppdragen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...