Jump to content

Saint's Row


I lol
 Share

Recommended Posts

Ska ladda ner demot imorrn. Står mellan detta, Dead Rising och GRAW när det gäller vilket jag ska köpa. Synd bara att alla demon är så pass stora och att man själv har 0,5 mbit.

Ah, demot till Saints Row är inget att hurra över. Väldigt laggit och buggit, så snälla vad du än gör, strunta inte i Saints Row för demot var kasst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 522
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nej, han pratar ALDRIG! Varför? Jo för att det skulle vara krångligt och ta väldigt lång tid om man skulle göra olika röster åt alla olika människosläkten.

Jo, i alla slutscener för alla Storylines pratar han. Alltså scenen som kommer efter man klarat sista banan i en storyline. 5 Storylines = 5 gånger (Men jag är lite osäker på första storyline. Men de andra 4 vet jag för jag klarade spelet förra veckan). I demot säger han komentarer under olika tillfällen men inte i spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det var demot som fick mig att köpa det. Själva spelet laggar aldrig. Inte ens när man kör som snabbast.

Mjo, frameraten när man kör i demot är skit. Jag kan inte låta bli att göra gubbarna så fula som möjligt=)

Om man ändå kunde ta screenshots med boxen skulle jag visat dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo, frameraten när man kör i demot är skit. Jag kan inte låta bli att göra gubbarna så fula som möjligt=)

Om man ändå kunde ta screenshots med boxen skulle jag visat dom.

I demot, ja. Men inte in själva spelet.

Heh, visst är det kul att göra gubbar. Jag gjorde en Alv, en Imp och George Bush. :wub:

Men i slutändan gjorde jag mig själv och det var den jag spelade genom spelet med.

Hade varit kul om man kunnat ta screenshots och posta på XBox Live eller föra över till datorn.

Är Saints Row enbart online till Xbox 360? :ermm:

Nej, det finns Singelplayer precis som med GTA-spelen. Onlinedelen är co-op, olika sorters deathmatch, nerladdningsbara uppdrag/vapen/skins/bilar (Just nu finns bara ett skins paket) osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Ett av årets bästa spel, helt klart!

Fyllt med humor, minnesvärda karaktärer och ett slut som gör att man längtar till uppföljaren. Haft så kul med singelplayer-läget att jag inte ens börjat kolla på online-läget. Nu har jag inte sett GTA i "next-gen" ännu men Saints Row är helt klart i samma klass som de tidigare GTA-spelen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett av årets bästa spel, helt klart!

Fyllt med humor, minnesvärda karaktärer och ett slut som gör att man längtar till uppföljaren. Haft så kul med singelplayer-läget att jag inte ens börjat kolla på online-läget. Nu har jag inte sett GTA i "next-gen" ännu men Saints Row är helt klart i samma klass som de tidigare GTA-spelen.

Lika long story som GTA spelen?

Stor bana? :unsure:

Kommer kanske köpa det när jag hat x360 :).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lika long story som GTA spelen?

Stor bana? :unsure:

Kommer kanske köpa det när jag hat x360 :).

Spelet har 4 main quest, där 2 är rätt korta men de andra 3 är mycket längre.

3rd Street Saints: 6 uppdrag.

Vice Kings: 11 uppdrag.

Los Carnales: 10 uppdrag.

West Side Rollerz: 9 uppdrag.

36 uppdrag sammanlagt, så det är mindre än t ex San Andreas men staden är lika stor som 2 städer i San Andreas.

Det stora pluset är alla side quest. Spelet har fler side quest än alla GTA spelen tillsammans.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste man följa uppdragen, eller finns freeride ?

Klart man inte måste. Man kan göra som man själv vill. Hela staden och alla side quest är tillgängliga från början. Man kan bara köra omkring om man så vill. Inga tvång.

Sedan kan man spela de 3 stora main questen samtidigt. men det är om man själv vill (Men vem vill inte? Main questen är riktigt bra).

Jäkla vad jag längtar till Saints Row 2. :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...