Jump to content

Anledningen till att jag är inaktiv


Hultenius
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 78
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Usch, fy satan :wacko:

Inte roligt när sådant händer ... Inte roligt ...

Jag har själv aldrig förlorat någon som jag känner, men tyvärr så kommer det att hända oss alla någongång i livet.

Ta hand om dig Kristoffer, var med din familj, släkt, vänner och försök prata om det som har hänt.

Leta fram gamla glada minnen av din pappa, som kan få er på bättre tankar ... kanske ... ett tag ... :wub:

Blir nästan tårögd när jag tänker på att något sådant händer...

Men somsagt, lägg "sidan åt sidan" ett tag och ... ja, umgås med dina nära och kära!

Jag har inget mer att säga, men jag kan väl säga som Arivd; GTASajten behöver dig!

Beklagar riktigt mycket, och jag hoppas du snart kommer över sorgen...

...

Usch....... :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag beklagar verkligen. Jag har svårt att tänka mig hur det skulle vara att förlora min far, tyckte det var plågsamt när min morfar dog.

Men livet kan inte vara perfekt. Alla kommer missta någon som står en nära någon gång, enda tills man mister sig själv. Men det är livets gång och det kan inte stoppas. Även om det känns mörkt är det inte värt att strunta i livet, jag tror det din far mest av allt vill att du ska fortsätta med livet och leva väl. Men givetvis måste man få sörja.

Och du gör verkligen rätt i att skaffa fler medarbetare, det behövs verkligen. Fattar inte hur du har orkat att driva den här sajten plus forumet på egen hand.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hultenius, jag beklagar verkligen oxå.

Jag fruktar för den dagen ens föräldrar går bort. Det finns inget att säga som kan trösta i en sådan här situation, men försök att vara stark. Det kommer att gå bra för dig.

Mina tankar går till dig och dina nära.

Vice.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Beklagar sorgen ^_^

Det enda dödsfall jag har varit med om är när min morfar dog. Men han dog ju troligtvis av åldern och han står en ju inte alls like nära som ens pappa.

Hoppas du kan ta det lungt nu ett tag och komma tillbaka hit till forumet när du känner för det.

Vi har saknat dig, och kommer göra tills du återgår till någon slags normal vardag.

Vi längtar redan tills din sorg går över och att du slipper vara så stressad som du låter...

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...