Jump to content

Anledningen till att jag är inaktiv


Hultenius
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 78
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag såg detta meddelande idag har själv varit med om några döda i släkten och det är väldigt svårt att ens beskriva den sorg man känner. Jag gick i 5:an när en mycket nära till mig gick bort jag kunde inte jobba i matte eller nånting på 5 veckor jag vet hur det känns man känner sej så sårbar Beklagar verkligen :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Fick reda på detta först nu. :wub: Ibland suger verkligen livet. Själv förlorade jag min morfar i somras, vilket gjorde att jag blev deprimerad och fick äta piller för att kunna somna. ;P Det går inte en dag utan att jag tänker på det, men det börjar släppa mer och mer. Antar att det är detsamma för dig.

Tiden läker alla sår, faktiskt. :) Du kommer alltid att sakna honom, men sorgen kommer att försvinna.

Min morfar dog på sommarlovet, så jag hade gott om tid att läka innan skolan började, vilket gjorde att mina betyg inte påverkades.

Kom ihåg, TIDEN LÄKER ALLA SÅR! :)

/Mr Mister

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sa att såren läks, inte försvinner. :angry:

Dessutom, Hultan. Om inte GTAsajten tillför någonting i ditt liv, gör den iallafall så att vi som älskar GTA-serien har världens bästa community. GTAsajten har besökts flitigt av mig i mer än 3 år. :D

Så tänk på alla oss nästa gång du undrar om GTAsajten är värd att fortsätta med. :(

/Mr Mister

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror absolut inte att han lägger ner den.

Han snackade ju om nån ny forum-admin..?

Nej, han kommer inte lägga ner den, men han sa någonting om att GTAsajten inte tillför något i hans liv, bara jobb och slit.

Jag förstår honom, men jag kommer att sakna honom i forumet. Han var den mest seriösa och skrev alltid snyggt och felfritt. Inga stavfel som är så vanliga bland GTAsajtens medlemmar idag. Om någon hade problem i något GTA-spel skrev han alltid hur man skulle göra, osv. :D

Nu är GTAsajten fylld av 14-åringar som registrerar sig varje gång det kommer ett nytt GTA-spel. Och de klarar ingenting själva, de frågar om hjälp på varenda uppdrag.

Synd att tragedier alltid händer de sjyssta. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är GTAsajten fylld av 14-åringar som registrerar sig varje gång det kommer ett nytt GTA-spel. Och de klarar ingenting själva, de frågar om hjälp på varenda uppdrag.

Synd att tragedier alltid händer de sjyssta. :D

Jag vill inte bråka men är det nått fel med att vara 14 år?

Jag har inte upplevt att jag stavar så dåligt eller att jag är allmänt otrevlig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill inte bråka men är det nått fel med att vara 14 år?

Jag har inte upplevt att jag stavar så dåligt eller att jag är allmänt otrevlig

Vissa människor som möter på folk vid en ung ålder, som t.e.x. 14, kanske en person som beter sig omoget så drar vissa alla i denna åldern över en kam(vilket är ett helt idiotiskt sätt att reagera på, för det finns alltid undantag, alla har rätt till en chans oavsett ålder, intresse...etc).

Och detta fenomen kallas fördomar. Om man träffat på en hög med massvis med 14åringar som alla är kaxiga, korkade, irriterande, och noll i huvudet, så tröttnar man helt enkelt och dömer alla som är som i detta exemplet 14 år och tycker de är vad alla tidigare 14åringar man träffat på är.

Och de 14åringarna Mister träffat på detta forum anser han ha betett sig på det sättet som han beskriver dom där. I och för sig klagar han bara på 14åringar på detta forum. Men han dömer även de som var 14år eller yngre när de registrerade sig(kanske sig själv också, så egentligen förolämpar han sig själv i det fallet), och många var 14 eller yngre när de registrerade sig här så han dömer de flesta här. :lol:

Hmm, har lite ont i huvudet, orkar inte utveckla.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vissa människor som möter på folk vid en ung ålder, som t.e.x. 14, kanske en person som beter sig omoget så drar vissa alla i denna åldern över en kam(vilket är ett helt idiotiskt sätt att reagera på, för det finns alltid undantag, alla har rätt till en chans oavsett ålder, intresse...etc).

Och detta fenomen kallas fördomar. Om man träffat på en hög med massvis med 14åringar som alla är kaxiga, korkade, irriterande, och noll i huvudet, så tröttnar man helt enkelt och dömer alla som är som i detta exemplet 14 år och tycker de är vad alla tidigare 14åringar man träffat på är.

Och de 14åringarna Mister träffat på detta forum anser han ha betett sig på det sättet som han beskriver dom där. I och för sig klagar han bara på 14åringar på detta forum. Men han dömer även de som var 14år eller yngre när de registrerade sig(kanske sig själv också, så egentligen förolämpar han sig själv i det fallet), och många var 14 eller yngre när de registrerade sig här så han dömer de flesta här. ;P

Hmm, har lite ont i huvudet, orkar inte utveckla.

Visst, jag skulle ju kunna namnge de personerna som är jobbiga. Men om jag skall sitta och leta upp personer som har skrivit onödiga poster, skulle jag snart inte ha något liv. Jag vet att ca 75% av de som skriver onödiga poster är 14 år eller yngre, därför skrev jag det. Självklart finns det undantag, men jag hade inte tänkt diskutera det i denna tråd, främst med respekt för Hultan. ;)

Det jag saknar är folk som diggar GTA, som på den gamla goda tiden. Numera vill folk bara ha hjälp med uppdragen. När de sedan klarat storyn, besöker de inte sidan mer. :mellow:

Jag var 15 år när jag registrerade mig. Vid den åldern var jag praktiskt taget besatt av GTA, hur fånigt det än må låta. Jag har aldrig frågat om hjälp med uppdragen, bara snackat GTA och olika saker man kan göra. Charmen med GTA är ju att klara spelet på egen hand, utan hjälp från andra (spelen är ju inte speciellt svåra).

Visst, forumet är ju till stor del till för att fråga om hjälp, men det är därför jag så sällan besöker GTA-forumen. :P

Ursäkta om jag har hjälpt till att driva denna tråd off-topic, men jag var tvungen att försvara mig när någon kallar mig idiot. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...