Jump to content

Titta Vad Jag Har H!TTAT...


Recommended Posts

  • Inlägg 133
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Okej ganska gammal nyhet eller info kommer jag med men det har inte snackats om detta på tråden så jag tar upp det. Men som alla vet så spelars Ryders röst av rapparen i Comton's Most Wanted som heter MC Eiht som ser ut så här.

Men det som slår mig baklänges är att Ryder ser verkligen ut som en annan rappare vid namn Eazy-E. Undra varför dom är så lika varandra och inte Ryder -- MC Eiht.

Se hur lika dom är.

Konstigt va?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej ganska gammal nyhet eller info kommer jag med men det har inte snackats om detta på tråden så jag tar upp det. Men som alla vet så spelars Ryders röst av rapparen i Comton's Most Wanted som heter MC Eiht som ser ut så här.

Men det som slår mig baklänges är att Ryder ser verkligen ut som en annan rappare vid namn Eazy-E. Undra varför dom är så lika varandra och inte Ryder -- MC Eiht.

Se hur lika dom är.

Konstigt va?

Eazy-E är död. Och Ryder har mött samma öde. Det har inte MC Eiht.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej ganska gammal nyhet eller info kommer jag med men det har inte snackats om detta på tråden så jag tar upp det. Men som alla vet så spelars Ryders röst av rapparen i Comton's Most Wanted som heter MC Eiht som ser ut så här.

Men det som slår mig baklänges är att Ryder ser verkligen ut som en annan rappare vid namn Eazy-E. Undra varför dom är så lika varandra och inte Ryder -- MC Eiht.

Se hur lika dom är.

Konstigt va?

Nej det är inte konstigt för dom hyllar Eazy...

Sen har Big Smoke vissa drag av Big Punisher!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att dom gör honom till en förrädare, är det att hedra nu för tiden? Tiden förändras visst. =)

Självklart, nu ska du gå å hämta topphemlig data som skulle kunna krascha hela Sverige och sälja åt Ryssland :wacko:

Så ska du se att du kommer ha en egen dag, som alla minns och är glada. Större än Sveriges nationaldag.

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hittade samma mapp som finns i den där ufo huset.......... :lol:

Jag hittade den i fbi killens hus kommer inte ihåg vad han hetter...... :(

Va fandet där e ju pejset som man möter den där irriterande Toreno (stavning?) första gången! :lol:

Sorry för dubbel post!!!! såg inte det! (:!!!:)

Kan någon posta i år!!!!!!!!!!????? (w00t):shifty:

Redigerad av Tha Orpanitsh
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...