Jump to content

Titta Vad Jag Har H!TTAT...


Recommended Posts

  • Inlägg 133
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Är det vid Angel Pine som sågeriet finns? Förresten är det inte så konstigt att höra motorsågsljud vid ett sågeri :rolleyes:

btw så hittade jag den här bilen mitt i tomma intet, se radarn.

EDIT: Hittar dom där bilarna körandes eller inte körandes nästan överallt i dom där trakterna!

Den där bilen har jag bärgat ett antal 100 ggr när jag haft trist och kört runt med min sköna bärgningsbil.

Rätt som det är stöter jag på trasiga bilar mitt i tomma intet.

BTW: Det finns ett ställe där det står en maskin som heter "Dozer" på baksidan av allt det står en trasig bil också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte orkat skrivat men för några veckor sen, nån månad eller nåt när jag skulle cykla till Catalina på ps2 så tog jag en genväg genom skogen så krockar jag i ett träd och så är det en spökbil på en kulle och nedanför kullen en annan, så irar jag runt för att hitta cyklen och när jag kommer tillbaka så har bilen nedanför kullen bytt färg, så jag springer runt lite till och när jag kommer tillbaka så hade den bytt färg igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har aldrig hört nån såg i skogen, och jag har gått omkring mycket där i skogen. Har inte hört nåt vid sågverket heller, o btw det stod att man skulle gå in i huset med motosågen mellan 5.00 och 16.00 när det regnade, gjorde ni det? ^_^

Btw, var Ed Gain nekrofil! Usch!

P.S. Funderar på att skapa en Jason Voorhees myt i San Andreas, nån som vet om man kan få tag på en machette (Stavning?) och hockeymask nånstans? :unsure: D.S.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har aldrig hört nån såg i skogen, och jag har gått omkring mycket där i skogen. Har inte hört nåt vid sågverket heller, o btw det stod att man skulle gå in i huset med motosågen mellan 5.00 och 16.00 när det regnade, gjorde ni det? ;)

Btw, var Ed Gain nekrofil! Usch!

P.S. Funderar på att skapa en Jason Voorhees myt i San Andreas, nån som vet om man kan få tag på en machette (Stavning?) och hockeymask nånstans? -_- D.S.

Nödvändigt?.

Kommer bara mer folk som börjar tjata om

att Jason finns då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...