Jump to content

Titta Vad Jag Har H!TTAT...


Recommended Posts

Vad va det med mig? Det va nog ett erkännande på att jag är trög. Men jag hittade grottan på internet och tänkte jag skulle leta efter den. Där jag "ville" ha den fanns den inte men när jag gick under en bro och letade lite så hittade jag den.

Redigerad av Mr. M
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 133
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hur kan du vara så säker? Bara för att inte du har sett honom,betyder väl inte att han inte finns? Jag för min del håller mig öppen för saker som R* inte har kommenterat. :unsure:

Har du sett honom då? Ja tror inte det.... :P Detta är bara en myt, precis som historien om Bigfoot!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skillnaden är,att Bigfoot har bekräftats som en myt. Det har inte leatherface. Jag är inte någon som springer runt och söker efter honom,men jag vill inte heller påstå att han inte finns! :unsure:

Äh, det här leder ju ingenvart... Min åsikt står iaf fast; Leatherface FINNS INTE!

Låt oss gå tillbaka ontopic... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här är källan men vet inte varför den inte fungerar.........Källa

Skulle man börja tro på Freewebs sidor skulle väl folk fått i sig att man inte dör om man stryper någon till döds xP.

Äh, det här leder ju ingenvart... Min åsikt står iaf fast; Leatherface FINNS INTE!

Låt oss gå tillbaka ontopic...

¨

Leatherface är väl OT?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...