Jump to content

Titta Vad Jag Har H!TTAT...


Recommended Posts

  • Inlägg 133
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Är det vid Angel Pine som sågeriet finns? Förresten är det inte så konstigt att höra motorsågsljud vid ett sågeri ^_^

btw så hittade jag den här bilen mitt i tomma intet, se radarn.

EDIT: Hittar dom där bilarna körandes eller inte körandes nästan överallt i dom där trakterna!

En sån där jävel :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är inte heller säker på att Leather Face finns i gta men man läser nånstans att han finns sen nån annan stans att han inte finns ;) Vet inte vem jag ska tro på.....och den där källan jag hittade så va det ungefär 10 olika grejer man kunde göra för att hitta honom...jag försökte men den första men det gick inte....sen hade jag ingen lust och försöka igen.....just nu vet jag inte varför källan inte fungerar........ :angry:

Ja prövade precis med samma alternativ från den freeweb sidan. Man skulle gå in i den lilla trähyddan bredvid motorsågen och man skulle vara där mellan 16.00. - 05.00 samtidigt som det rengnade. Måste säga att det blev lite kuslig känsla, men när ja gick in fanns ingen där. Prövade också att sticka bort lite och komma in igen, men nope.

Hoppas ändå att Leatherface finns! :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänkte precis säga detsamma, det är ganska gamla grejer så om ni PC/XBOX användare bläddrar några sidor tillbaka bland trådarna så hittar ni säkert intressanta diskussioner :o

Har faktiskt San Andreas på ps2, men skaffade det visserligen ungefär samma tid som pc verisionen kom ut

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men kan inte alla n00bs fatat någon gång, leatherface finsn INTE med i San Andreas!

Jag tänker iaf inte ge upp hoppet! :o

Det är sånt här som förlänger nöjet med GTA:SA, att det finns hemliga saker osv.

Ska sätta upp en bild på Leatherface när jag hittat honom. Har tyvärr ps2, men ska plåta så gott jag kan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...