Jump to content

Titta Vad Jag Har H!TTAT...


Recommended Posts

Jag har letat länge i San Andreas och hittat många konstiga saker....kolla vad jag har hittat:

En grotta i Las Venturas....det finns en polis bräcka där.........

Beat the cock tävlingen....en triple-tävling(Run,Swim,Cycle)

Två gömda glendales nära Lil Probe Inn(Varför finns dom alltid på mystiska ställen?)

Killen med röd scarf.....han finns ibland i Lil Probe Inn...han säger hela tiden They Know...You Know The know...och sånt skit

SER DU!!!!En gömd quad bike i buskarna...som jag tror leatherface har gömt..... :huh:

Samma quad bike men från en annan vinkel

Här hittade jag den:(BADLANDS)

En bild på självmord fotografen

Här dödar han sig:

Ser du vad poliserna gör i Los Santos...... :'(

Mystiskt.....

Data information om Gant Bridge: B)

Gillar Michelle Dildos? :P

Ser du!Det finns en labratory under zombotech!!!!!Exakt som resident Evil Filmen.. ;)

Du borde fatta vad detta betyder..... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 133
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

En vortex som kör i stranden utan någon förare.....gå dit och kolla själv!!! B)

Dom som arbetar i chuckin bell röker..... ;)

En bild på Gant Bridge.....(The Golden Gate) som finns i San fransisco

En bild på slottet som finns i Las Venturas.... ;)

En bild av Hot-Coffe modden :P

Bara en sak som fattas tror jag......BILD PÅ LEATHERFACE! :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTA_Master . . .

många bra bilder förrutom den med grottan ;) får man gissa att du klistrat in det där ?

Men det där med : rip oppostion 1997 - 2004 var mystiskt med tanke på att spelet utspelar sig 1992 - 1993 :huh:

den där med fyrhjulingen i buskarna var sämst, har du inte ställt in den där själv ?

Men du knäppte bra bilder annars :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTA_Master . . .

många bra bilder förrutom den med grottan ;) får man gissa att du klistrat in det där ?

Men det där med : rip oppostion 1997 - 2004 var mystiskt med tanke på att spelet utspelar sig 1992 - 1993 :huh:

den där med fyrhjulingen i buskarna var sämst, har du inte ställt in den där själv ?

Men du knäppte bra bilder annars :P

Grotta finns på riktigt. Jag har gått igenom den.

Gravstenen innebär (antagligen) att det inte kommer komma några mer gtaspel då GTA kom 97 och SA kom 2004.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte klistrat in grottan ........det är inte mitt problem att du är trög och inte hittar grottan.....sen quad biken finns gå och kolla där som jag har markerat i mappen så hittar du den....den finns där på natten tror jag bara....

Jag körde sanchez genom den grottan och körde för fort och for ut i vattnet. den finns aldeles nedanför en bro i öknen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTA_Master . . .

många bra bilder förrutom den med grottan ;) får man gissa att du klistrat in det där ?

Men det där med : rip oppostion 1997 - 2004 var mystiskt med tanke på att spelet utspelar sig 1992 - 1993 :huh:

den där med fyrhjulingen i buskarna var sämst, har du inte ställt in den där själv ?

Men du knäppte bra bilder annars :P

Både Quaden och grottan finns, iaf i PS2 versionen...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...