Jump to content

Förkortning av Hemulens bann


SpokPlumpen
 Share

Tycker du Hemulen ska få förkortning på sin bann?  

132 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Nu har jag inte läst hela tråden ut men vad gjorde Hemulen? Dessutom orka bry sig om hans bann. Han hade ju inte behövt göra det och får du skylla sig själv. Förövrigt tycker jag att det var lågt gjort av Hultenius att ta bort alla hans spamgrejer. Det visar ju att Hultenius bara vill dölja något.

Sen är det ju också onödigt att spamm ska ta upp en massa plats.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 110
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Sen är det ju också onödigt att spamm ska ta upp en massa plats.

Må hända men varför ha kvar alla stänga trådar? Vem rotar där efter svar? Bättre och slänga dom alla och sedan så kan man skapa en ny tråd om man undrar något om samma sak som inte är lika dålig som den första.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Må hända men varför ha kvar alla stänga trådar? Vem rotar där efter svar? Bättre och slänga dom alla och sedan så kan man skapa en ny tråd om man undrar något om samma sak som inte är lika dålig som den första.

Jo, det är sant.

Men spamm-trådarna innehåller inget vettigt.

Två år gamla trådar som blir låsta pga att någon idiot drar upp den kan ju innehålla vettig information.

Men något som skulle behövas göra är en rensing i SA-forumet.

Jag är glad att jag inte är moderator där...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var en av dom första som loggade in på morgonen och då höll Pottan och hemulen fortfarande på, kan bara säga de att allmänt-forumet (som jag bara var inne i just då) såg rent ut sagt förjävligt ut, Massa gammla uppdragna trådar, massar med polls o skit, t ex en poll var vilken av Moderaterna som skulle banna dom båda två, jag tyckte dom betedde sig skit mot moderaterna så dom kan lika gärna "sitta av" sitt straff tycker jag.

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var en av dom första som loggade in på morgonen och då höll Pottan och hemulen fortfarande på, kan bara säga de att allmänt-forumet (som jag bara var inne i just då) såg rent ut sagt förjävligt ut, Massa gammla uppdragna trådar, massar med polls o skit, t ex en poll var vilken av Moderaterna som skulle banna dom båda två, jag tyckte dom betedde sig skit mot moderaterna så dom kan lika gärna "sitta av" sitt straff tycker jag.

Moderaterna? ska det bli politik nu också? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Må hända men varför ha kvar alla stänga trådar? Vem rotar där efter svar? Bättre och slänga dom alla och sedan så kan man skapa en ny tråd om man undrar något om samma sak som inte är lika dålig som den första.

Men är det ditt forum eller? låt admin göra som dom vill och sköt ditt istället.

Edit :

Vote : NEJ.

Redigerad av Joey
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har tänkt på en sak.

Majoriteten på forumet hatar pottzork men endå vill han komma tillbaka. Det är som att gå till sitt jobb eller till skolan där alla hatar en. Det vill man ju inte.

Så, varför vill han tillbaka?

Är det för att han gillar att gå folk på nerverna eller för att han gillar att spamma/sabotera?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har tänkt på en sak.

Majoriteten på forumet hatar pottzork men endå vill han komma tillbaka. Det är som att gå till sitt jobb eller till skolan där alla hatar en. Det vill man ju inte.

Så, varför vill han tillbaka?

Är det för att han gillar att gå folk på nerverna eller för att han gillar att spamma/sabotera?

Du får nog fråga honom sjävl om du vill få ett svar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...