Jump to content

Förkortning av Hemulens bann


SpokPlumpen
 Share

Tycker du Hemulen ska få förkortning på sin bann?  

132 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Pm jag skickade till Hultan:

*Harklar mig*

Jag tycker att Hemulens bann borde förkortas. Han gjorde visserligen fel men med tanke på hur han var innan och att han ångrar sig mycket tycker jag att han ska få en chans. Många på forumet tycker dessutom att han inte var speciellt spammig. Han är en shyst typ och kan faktist bidra till stämningen på forumet om han sköter sig.

Allt jag begär är en förkortning, 3 år är lite att ta i tycker jag. Ett år kanske räcker...

Tack för tiden...

/ Viktor

Jag tycker att Hemulens (Inte Pottzorks) bann ska bli förkortad. Jag tror att han ångrar sig och jag tror många skulle välkomna han tillbaka. Han lovar att sköta sig och inte spamma så här igen.

Vad tycker ni?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 110
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har du någon bra anledning att han ska få en över fyra år lång bann?

Han skrev över 100 inlägg på en natt, och spammade lika mycket som pottzork då.

Tycker inte den ska förkortas.

Dessutom gjorde han några helt onödiga trådar.

Redigerad av HOWHOW
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han skrev över 100 inlägg på en natt, och spammade lika mycket som pottzork då.

Tycker inte den ska förkortas.

Dessutom gjorde han några helt onödiga trådar.

Men är inte 4 år lite länge tycker du...

Zcruven: Detta är min IRL polare och han ångrar sig faktist. Därför gör jag denna post. Han ska fortfarande vara bannad tycker jag. Men inte i tre år.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men är inte 4 år lite länge tycker du...

Zcruven: Detta är min IRL polare och han ångrar sig faktist. Därför gör jag denna post. Han ska fortfarande vara bannad tycker jag. Men inte i tre år.

Jaja men jag känner en här på gtasajten IRL som oxå vart bannad och ångrade sej, men inte startade jag en topic för det

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, självklart, förkorta den. Varför ska någon straffas för att han spammar? Vi kan ju alla ha världens spamfest, och sen tvinga Hultan att låta bli att straffa oss!

Tre år är lagom tycker jag, han är väl runt 14 när han kommer tillbaka då så det blir perfa. pottzork hoppas jag aldrig får komma tillbaka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, självklart, förkorta den. Varför ska någon straffas för att han spammar? Vi kan ju alla ha världens spamfest, och sen tvinga Hultan att låta bli att straffa oss!

Tre år är lagom tycker jag, han är väl runt 14 när han kommer tillbaka då så det blir perfa. pottzork hoppas jag aldrig får komma tillbaka.

Han är 15 och blir 18 när han kommer tillbaka. Men jag tycker 3 år är att ta i.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrattar som fan när jag läser allt detta ;P

Alla (nästan) vill ha tillbaka Hemulen och alla hatar Pottzork...

Han var förbannat påfrestande hela tiden så man kan lätt förstå...King of Spam

De får skylla sig själva om de spammar sönder forumet... :D

Det är rätt kul att höra faktist...

Men Hemulen tror jag kan sköta sig om han får komma tillbaka därför vill jag att hans straff ska förkortas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...