Jump to content

Förkortning av Hemulens bann


SpokPlumpen
 Share

Tycker du Hemulen ska få förkortning på sin bann?  

132 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 110
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Han är 15 och blir 18 när han kommer tillbaka. Men jag tycker 3 år är att ta i.

Äsh va fan -_- hur går bannen till ? bannas via ip? min ip ändras hela jävla tiden varje gång jag loggar in på nätet ;P

Banna ungarna i 25 år! Då e dom 40 när dom kommer tillbaka :D Så der man 2 jävla fyllon ligga vid spårvagnarna vid deras signaturer! ;) BAHAHHAHAHAH

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äsh va fan -_- hur går bannen till ? bannas via ip? min ip ändras hela jävla tiden varje gång jag loggar in på nätet ;P

Banna ungarna i 25 år! Då e dom 40 när dom kommer tillbaka :D Så der man 2 jävla fyllon ligga vid spårvagnarna vid deras signaturer! ;) BAHAHHAHAHAH

Nej... Kontot bannas så att man inte kan logga in.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pm jag skickade till Hultan:

Jag tycker att Hemulens (Inte Pottzorks) bann ska bli förkortad. Jag tror att han ångrar sig och jag tror många skulle välkomna han tillbaka. Han lovar att sköta sig och inte spamma så här igen.

Vad tycker ni?

Ber man sig dumt åt så får man ta konsekvenserna är min åsikt.

Edit: Är ju som att mörda nån och säga ojj förlåt kan ni släppa ut mig igen jag gjorde ett misstag (Liten överdrift men =P)

Redigerad av MR_Lene
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om dom bannas så att man inte kan logga in, så kan dom göra ett nytt konto... men då ser moddsen att det e samma IP, men mitt ip ändras hela tiden, så mittt råd till killarna:

SKAFFA SPRAY (GAY)

Han kan banna dig ändå för gott. Hultan har gjort det med tobias nilsson han ändrade ip men nu är det slut!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ber man sig dumt åt så får man ta konsekvenserna är min åsikt.

Edit: Är ju som att mörda nån och säga ojj förlåt kan ni släppa ut mig igen jag gjorde ett misstag (Liten överdrift men =P)

Jag säger inte att de ska gå ostraffade! Allt jag sagt är att hans straff ska förskortas. Han kan gott vara bannad ett år tycker jag... Men tre år är för mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag säger inte att de ska gå ostraffade! Allt jag sagt är att hans straff ska förskortas. Han kan gott vara bannad ett år tycker jag... Men tre år är för mycket.

Hur vet du att det är för länge?

Har du, pottan eller humul varit bannade i 3 år någon annanstans så ni vet att det är så lång tid?

Var glada över att ni fick en fast tid iaf. Vi kan alltid fixa permanent BAN. Är det bättre eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur vet du att det är för länge?

Har du, pottan eller humul varit bannade i 3 år någon annanstans så ni vet att det är så lång tid?

Var glada över att ni fick en fast tid iaf. Vi kan alltid fixa permanent BAN. Är det bättre eller?

Med tanke på att han vill komma tillbaka så jävligt och att han spenderat så jävla mycket tid här så ja, jag tycker det är lite för länge. Permban är bra ja... Då har man ju bara en chans.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...