Jump to content

Förkortning av Hemulens bann


SpokPlumpen
 Share

Tycker du Hemulen ska få förkortning på sin bann?  

132 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Det är klart dom ska ta sitt straff. Jag menar detta är inget forum för små spammers och skulle HemuleN få ett kortare straff så kan jag garantera att det kommer komma bli ännu mer spammare på GTAsajten. Jag fattar inte heller varför folk gillar HemuleN mer än Pottzork, visst så skrev han mycket onödiga saker ibland och var ganska jobbig med sitt CS-snack. Men båda har gjort bort sig och båda ska få ta sitt straff.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 110
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Båda har spammat men varför e zorken värre?

Pottzork har länge spammat i forumet, han har skrivit både dumma samt pnödiga inlägg.

Han stavar slarvigt och gör allmänt onödiga saker. Om du kollar hans posts så är dem betydligt fler än mina och han blev endå medlem efter mig.

Allt klart?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag inte läst hela tråden ut men vad gjorde Hemulen? Dessutom orka bry sig om hans bann. Han hade ju inte behövt göra det och får du skylla sig själv. Förövrigt tycker jag att det var lågt gjort av Hultenius att ta bort alla hans spamgrejer. Det visar ju att Hultenius bara vill dölja något.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag inte läst hela tråden ut men vad gjorde Hemulen? Dessutom orka bry sig om hans bann. Han hade ju inte behövt göra det och får du skylla sig själv. Förövrigt tycker jag att det var lågt gjort av Hultenius att ta bort alla hans spamgrejer. Det visar ju att Hultenius bara vill dölja något.

Ja det är inte så kul om det kommer någon utanför och ser forumet, vilken tanke tror du man får då och ser det?

Hade nyss en spam-attack på webbforum.com, jag tog bort alla inlägg som jag kunde och det var inte för att dölja något, det var för att sidan ser inte "välvårdad" ut med spam.

Man vill ju att ens sida ska ge ett gått intryck.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.spammare bör bannas 4 life ^_^

Varför? När Pottzork är 25 tror jag inte direkt han kommer spamma internetforum men kanske behöver hjälp med ett uppdrag i GTA 10. Banna dom ett år kanske, det är jäkligt lång tid. Förmodligen har dom slutat bry sig om GTAsajten vid det laget.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni bör inte lägga någon vikt vid "3 år".

Det betyder bara något annat istället för ett oändligt straff.

Förkortning av straffet kan ske, men kanske först om något halvår, inte dagen efter. Jag vet att hermulen ångrar sig men precis som i verkliga livet kan vi inte göra undantag eller fatta orättvisa beslut. Regler är regler, följer man dom inte får man skylla sig själv.

@SAAB: Så du tycker att ett nerspammat forum är något bra? Självklar är en sanering ett måste! Du får nog ta och förklara dig.

*Flyttar tråden till dit den hör hemma*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...