Jump to content

Förkortning av Hemulens bann


SpokPlumpen
 Share

Tycker du Hemulen ska få förkortning på sin bann?  

132 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Zcruven: Detta är min IRL polare och han ångrar sig faktist. Därför gör jag denna post. Han ska fortfarande vara bannad tycker jag. Men inte i tre år.

So? Det ger ju inte mer anledning att hans tid ska förkortas? Om han är din IRL polare,varför inte vara med han IRL och göra nåt roligare än att sitta och snacka om gtasajtens forum?

Själv så tycker jag att 3 år banning är obeskrivligt onödigt. Om jag skulle blivit bannad i 3 år skulle jag antagligen glömma sajten snabbt och enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 110
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

So? Det ger ju inte mer anledning att hans tid ska förkortas? Om han är din IRL polare,varför inte vara med han IRL och göra nåt roligare än att sitta och snacka om gtasajtens forum?

Själv så tycker jag att 3 år banning är obeskrivligt onödigt. Om jag skulle blivit bannad i 3 år skulle jag antagligen glömma sajten snabbt och enkelt.

1000 dagar är inte 3 år. 1095 dagar är 3 år.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför förkorta? han visste antagligen att han skulle bli bannad men gjorde det ändå.. och varför förlänga pottzorks? dom gjorde väl samma sak och båda verkade ju ha några varningar var.

*åååå hemulen min favorit.. banna honom i ett år, jag har nog inte glömt honom då*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så du tycker att inte att SAAB borde ha en åsikt om detta? eller vad menar du? ^_^

Trådtitel : Förkortning av Hemulens bann

SAAB´s post Må hända men varför ha kvar alla stänga trådar? Vem rotar där efter svar? Bättre och slänga dom alla och sedan så kan man skapa en ny tråd om man undrar något om samma sak som inte är lika dålig som den första.

I cant see tha connection here? Can you? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trådtitel : Förkortning av Hemulens bann

SAAB´s post Må hända men varför ha kvar alla stänga trådar? Vem rotar där efter svar? Bättre och slänga dom alla och sedan så kan man skapa en ny tråd om man undrar något om samma sak som inte är lika dålig som den första.

I cant see tha connection here? Can you?  ^_^

Det jag mena va att du svarade "låt admin göra som dom vill och sköt ditt istället." och då undrar jag vadå sköta ditt? man borde få ha en åsikt om saker o ting. nu kanske det inte passade in men jag fattar fortfarande inte vad du menar med att man ska "sköta sitt". för mig passar det inte in.

edit: får se om det passar in senare på dagen...

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nolltolerans is the shit!

Har de hållt på och spammat sönder forumet förtjänar de en söt liten banning.

Och som Stellan sa på de första sidorna, ni kan ju glädjas av att det inte var en permanent ban :D

Varför blir det så mycket tjaffs om att två personer är bannade?

15 April 2008, kl 10:59 händer det...

2 år, 8 månader, 22 dagar, 14 timmar och 35 minuter kvar :rolleyes:

http://gtahunter.zapto.org/nedrakning.php <-- gjorde en nedräknare för några dagar sen.. :P

Redigerad av GTaJäGaReN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...