Jump to content

Alan Wake


Ebeeto
 Share

Recommended Posts

Skrivet (redigerad)
Har ändrat mig..    (w00t)  Måste faen ha detta spel!!  :o  Shit va coolt detta kommer att bli!  :)

Man vet aldrig om man ska ta dina inlägg på allvar eller som skämt, Siko. Jag hoppas att du var seriös där... Trailern är najs...

Redigerad av Ebeeto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 10 months later...
Hur går det med det här spelet? Släppts ännu? Kollade på IGN men fick inte ut ngt vettigt utav det..

De har fortfarande inte bekräftat ett releasedatum så... ja... har för mig att ett spel med liknande namn utvecklas samtidigt... Alan... och nåt med sömn att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trist i sådana fall, för det ser nämligen ut så. Fast vad jag kunde läsa i en speltidning så skulle spelet främst vara till PS3, men det är så mycket som förändras med tiden..

Ja, tyvärr får vi inte se Alan Wake till PS3. Microsoft har köpt ensamrätten till spelet så det släpps endast till Xbox 360 och PC. Väldigt, väldigt synd absolut. Man får väl hoppas att datorn klarar av spelet när det kommer...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, tyvärr får vi inte se Alan Wake till PS3. Microsoft har köpt ensamrätten till spelet så det släpps endast till Xbox 360 och PC. Väldigt, väldigt synd absolut. Man får väl hoppas att datorn klarar av spelet när det kommer...

Alltså bekräftat att det inte kommer till PS3? Väldigt synd!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att det var menat att komma på ps3 också.

För jag är nästan 100 % säker på att jag sett en trailer till det på ps3.

Men aja, det kommer alltså INTE till ps3. :rolleyes:

Vad jag vet var det tänkt att nästan bli exklusivt till PS3. Men som sagt så ändras saker och ting med tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kollade på trailern som fanns på hemsidan. Den visade inte så mycket. Kommer det vara slowmotion-grejs som i Max Payne?

Nej, det lär det inte vara. Spelet handlar om Alan Wake, en författare av skräckromaner som åker till en liten stad någonstans i USA för att söka inspiration. Hans böcker baseras nämligen på hans egna mardrömmar. Men när han väl kommit till den här staden så blir hans mardrömmar verklighet, så han måste kämpa för att överleva.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...