spajdermän Skrivet 22 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2009 Kanske att träden förstör lite på den första bilden, men jag gillar känslan i den! Inte då! Enligt mig inger de en skön mysig känsla Riktigt snygga bilder! Kicken också! Jag trodde inte du var fotograf, men den där bilden var riktigt fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2009 (redigerad) http://upl.gizgiz.nu/files/sv4rtsk4lledisco800.jpg Redigerad 22 november, 2009 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 (redigerad) Blev mycket najs med nya fönstergrejen. * Blev trött på att hela tiden vänta på att naturen ska ge mig ett motiv, så jag bestämde mig för att försöka göra något eget. Tar gärna feedback, så att jag kan bli bättre på sådant här! http://pici.se/pictures/jJCjtbRqN.jpg Redigerad 3 december, 2009 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Blev mycket najs med nya fönstergrejen. * Blev trött på att hela tiden vänta på att naturen ska ge mig ett motiv, så jag bestämde mig för att försöka göra något eget. Tar gärna feedback, så att jag kan bli bättre på sådant här! http://pici.se/pictures/jJCjtbRqN.jpg Riktigt spännande bild. Det enda jag direkt kan komma med såhär snabbt är väl att blodet skulle kunna ha sett verkligare ut, men det säger väl sig själv. Vinkeln är häftig och idén är uppenbar och grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Blev trött på att hela tiden vänta på att naturen ska ge mig ett motiv, så jag bestämde mig för att försöka göra något eget. Tar gärna feedback, så att jag kan bli bättre på sådant här! http://pici.se/pictures/jJCjtbRqN.jpg Kill Em Aaaaaaall! Snygg bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Riktigt spännande bild. Det enda jag direkt kan komma med såhär snabbt är väl att blodet skulle kunna ha sett verkligare ut, men det säger väl sig själv. Vinkeln är häftig och idén är uppenbar och grym. Kill Em Aaaaaaall! Snygg bild! Tack. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Dagens projekt blev att bygga en vidvinkellins av ett dörrtitthål. Behold! testbilder: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Dagens projekt blev att bygga en vidvinkellins av ett dörrtitthål. Behold! Fräckt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Dagens projekt blev att bygga en vidvinkellins av ett dörrtitthål. Behold! Minst sagt kreativt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Fräckt! Minst sagt kreativt! Tack! Det tog en jävla tid innan jag fick till rätt inställningar samt längden mellan titthålet och kameralinsen. Var tvungen att karva en slags "adapter" av en snusdosa så att avståndet skulle hålla sig. Men kul var det! Blev mycket bättre än orginalidén imo. Arg granne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 Inte något visuellt mästerverk direkt, men tyckter den blev helt okej för att vara tagen och redigerad helt i min iPhone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 Inte något visuellt mästerverk direkt, men tyckter den blev helt okej för att vara tagen och redigerad helt i min iPhone. Bah. Det var min också! Vilka program använde du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 Bah. Det var min också! Vilka program använde du? Vanliga kameran sen redigerade jag den i Photoshop Mobile. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 Vanliga kameran sen redigerade jag den i Photoshop Mobile. Ah, själv är jag riktigt besviken på PS mobile. Visst att det är gratis, men några ynka effekter som man bara kan reglera sådär halvprecist. De kunde väl iaf lagt till en ritfunktion så man slipper ha ännu ett program för det? Photogene är mycket bättre, dock kostar det 22 kr. Hittade det på rea någon dag för 7 kr och är mycket nöjd. Dock ingen ritfunktion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 (redigerad) Tarik Saleh, fotad och intervjuad åt Osqledaren. Läs allt om'et! Edit: Rätt hårt redigerad, men ej manipulerad. Redigerad 8 december, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 Tarik Saleh, fotad och intervjuad åt Osqledaren. Läs allt om'et! Edit: Rätt hårt redigerad, men ej manipulerad. Riktigt tjusigt, men på något sätt stör jag mig på den kraftiga/konstiga reflektionen av hans ansikte på väggen och fastnar lite med blicken där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 Riktigt tjusigt, men på något sätt stör jag mig på den kraftiga/konstiga reflektionen av hans ansikte på väggen och fastnar lite med blicken där. Ditto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Riktigt tjusigt, men på något sätt stör jag mig på den kraftiga/konstiga reflektionen av hans ansikte på väggen och fastnar lite med blicken där.Ditto. Rättfärdigad kritik - tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Kommer upp nya foton snart säkert men tills dess har jag uppdaterat min vidvinkel! http://pici.se/pictures/large/wPhiEuTqL.jpg http://pici.se/pictures/large/KiOZwJwmm.jpg http://pici.se/pictures/large/xCkjrweDP.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts