Jump to content

Fotografier


Foo
 Share

Recommended Posts

Så hade man också kunnat göra, ja. Min tanke med den där bilden var dock att de två Trocaderoburkarna misshandlat den liggande Coca-Colaburken, och att de andra Coca-Colaburkarna precis kom dit och märkte det.

Men man kan få se det lite som man vill.

Hade blivit roligast om det varit en trasig coca-cola och flera pepsi runt om. Eller tvärtom. :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Konstruktiv kritik please.

Bra känsla i bilden - det blåa och mörkret gör att den får en 'nattig' känsla. Sjyssta färger, väldigt mustiga. Dock tyckte jag att den är lite väl mörk i publiken, och kring/under bilen. Mycket detalj försvinner, och jag tror bilden blivit bättre om de partierna varit lite ljusare.

Snyggt kort, right on! :)

Oh, första var grym. Bra användande av befintligt ljus!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja.. Inte min smak precis. :doh:

Inte så värst konstruktivt men alla har ju rätt att uttrycka sin åsikt.

Fin kommentar, väldigt... konstruktiv och betydande. Smak. Hmpf.

Du har en ful signatur, i det här fallet handlar det inte om smak.

Den där kommentaren var inte mycket bättre faktiskt :)

Angående bilden:

Jag gillar inte att fingrarna är krokiga. :lol:

Men annars är den idé jag TROR ligger bakom väldigt smart och intressant och *tummen upp*. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja.. Inte min smak precis. :doh:

Hah, okeeej...

Fin, men tycker själv att texten kunde varit lite större, om det nu är en poster eller liknande till skolprojekt?

Nja, texten ska vara så minimalistiskt som möjligt då den inte ska stjäla fokus från själva "varmheten" som himlen erhaver, om man säger så.

Angående bilden:

Jag gillar inte att fingrarna är krokiga. :lol:

Men annars är den idé jag TROR ligger bakom väldigt smart och intressant och *tummen upp*. :)

Heh, har väl ett rätt krokigt långfinger men har inte direkt testat photoshoppat bort det, haha. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Kan photomerge panorama i Photoshop lägga ihop en stjärnhimmel? Tänkte att det vore coolt att få med hela himlavalvet på en bild.

Har lekt en del med föräldrarnas nya kamera, Nikon D5000. Skapade denna panoraman från trädgården igår, sjukt bra att inte en enda skarv syns!

th_PanoVidVxthus_1172799_0.jpg

Edit: oj, jo upptäckte visst ett error på hustaket.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...