Jump to content

Tävlingen


RavenE
 Share

Recommended Posts

Svaren var inte så svåra att hitta och att hultan hade tagit bort fusket från gta-sektionen gjorde inget för jag plockade bara fram en äldre version av sidan med wayback machine. :rolleyes:

Tyvärr fick jag ett tidstillägg på andra frågan för att jag var lite för snabb och inte märkte att mina svar hade raderats efter att jag klickat OK på den första frågan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Svaren var inte så svåra att hitta och att hultan hade tagit bort fusket från gta-sektionen gjorde inget för jag plockade bara fram en äldre version av sidan med wayback machine. :wub:

Tyvärr fick jag ett tidstillägg på andra frågan för att jag var lite för snabb och inte märkte att mina svar hade raderats efter att jag klickat OK på den första frågan.

Samma för mig =( blev lite halv frustrerad :rolleyes:

men de va inte särskilt svårt... bara lite jobbigt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idén med tävlingen är att man inte ska veta frågorna i förväg, så man måste googla lite.

Om allt går bra så är EA beredda på att ge ut ungefär ett spel/månad (+ eventuellt en liten bonus framöver) till GTAsajtens besökare. Blev riktigt förvånad när EA kontaktade mig med detta erbjudande. Jag menar, GTA tillhör Take2, en konkurrent till EA.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om allt går bra så är EA beredda på att ge ut ungefär ett spel/månad (+ eventuellt en liten bonus framöver) till GTAsajtens besökare. Blev riktigt förvånad när EA kontaktade mig med detta erbjudande. Jag menar, GTA tillhör Take2, en konkurrent till EA.

Låter som dom är ute efter något. :rolleyes:

Eller så har dom blivit så stora så att dom inte vet vilka titlar dom äger längre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...