Jump to content

Tävlingen


RavenE
 Share

Recommended Posts

Dom är ju rätt smarta ändå, går till Sveriges största gta-community (den är väl störst, right?) Och ger ifrån sig GRATIS spel från EA.

"Kom och kolla här, vi är bättre än Take-2 , vi ger ifrån oss nya spel gratis..."

Hoppas dom börjar bråka om oss, så vi får ett gratis spel/dag...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom är ju rätt smarta ändå, går till Sveriges största gta-community (den är väl störst, right?) Och ger ifrån sig GRATIS spel från EA.

"Kom och kolla här, vi är bättre än Take-2 , vi ger ifrån oss nya spel gratis..."

Hoppas dom börjar bråka om oss, så vi får ett gratis spel/dag...

Haha... Tillslut blir det väl kungligt här på Gtasajten....

Det skulle ju vara as bra om det var en tävling varje dag(med pris)... Men andra sidan så kommer det ju då komma MASSA noobs som vill ha spel.... :rolleyes:

Redigerad av Perlan_
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom är ju rätt smarta ändå, går till Sveriges största gta-community (den är väl störst, right?) Och ger ifrån sig GRATIS spel från EA.

"Kom och kolla här, vi är bättre än Take-2 , vi ger ifrån oss nya spel gratis..."

Hoppas dom börjar bråka om oss, så vi får ett gratis spel/dag...

Tror mer på att dom vill marknadsföra spelet Gudfadern :)

Det ska ju vara ganska lika Mafia som vi har ett eget forum för här på GTAsajten.

Många som gillar GTA gillar också Mafia och kommer kanske gilla Gudfadern.

Så jag antar att det är ganska smart att använda sig av GTAsajten för att marknadsföra sig av ett sånt spel. Samtidigt så är inte företaget EA så populärt inom gamingkretsar, så att ge ut spel såhär mjukar också upp stämningen lite.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror mer på att dom vill marknadsföra spelet Gudfadern ;)

Det ska ju vara ganska lika Mafia som vi har ett eget forum för här på GTAsajten.

Många som gillar GTA gillar också Mafia och kommer kanske gilla Gudfadern.

Så jag antar att det är ganska smart att använda sig av GTAsajten för att marknadsföra sig av ett sånt spel. Samtidigt så är inte företaget EA så populärt inom gamingkretsar, så att ge ut spel såhär mjukar också upp stämningen lite.

Får jag välja Gudfadern om jag vinner... eller kommer det på PC ens? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tävlar inte. It's not my style.

...däremot sittar jag och lyssnar på Time Is Tight med The Clash och ska snart byta till Buzzcocks. DET NI!!!

Jag editerar.

Ursäkta mig för felaktig information, jag bytte till Tom Waits.

...tack på förhand!

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...