Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Curly skickade ett ljud till mig på msn. Det var ett klipp från någon låt, de sjöng "Do you wanna fuck me yes I wanna dooooo". Måste veta vad det var för låt för jag har fått den på hjärnan. :lol:

D e ett svenskt band -_- BYZ - do you wanna fuck

dom har även gjort en nästan bra låt som heter the party is in you ;)

riktigt dirty texter ialf :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad heter Låten/Artisten till musikvideon där dom skickar upp en hund i rymden? (tror det är artistens hund) och det är en ganska lugn låt som är gjord (eller i alla fall blev känd för några årsedan... och refrengen går såhär ungefär:

"Now when/that youre gone...."

Skulle vara mycket tacksam! ;)

Kommer ihåg den, bandet (svenskt) heter Motorhead.

Tyvärr är det omöjligt att hitta något om dem på google p.g.a att de aldrig blev stora och att namnet är likt Motörhead. :( Jag minns dock att deras video var med i Voxpop och att de uppträdde live i programmet Jupiter som gick på ettan för några år sen så du kan ju fråga SVT vad låten heter.

Moongoose: Jäklar vilken bra beskrivning, det finns nog bara ett par hundratusen låtar som passar in på den. Sampla introt med t.e.x Ljudinspelaren och lägg upp wav-filen här och hoppas att någon känner igen det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Arvid driver du nu??

Motörhead är ju inte Svenskt, det är ju en av det hårdaste hårdrocksbanden som finns. Jag tror inte dom skulle sjunga o en kille med en hund som dör uppe i rymden. Fast det kanske finns fler Motorhead?

Han skrev ju det...? Det var ett svenskt band som heter Motorhead, inte Motörhead.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Moongoose: Jäklar vilken bra beskrivning, det finns nog bara ett par hundratusen låtar som passar in på den. Sampla introt med t.e.x Ljudinspelaren och lägg upp wav-filen här och hoppas att någon känner igen det.

:D Hittar ej ett enda program som spelar in ljud...

Någonstans man kan skaffa det/program som kan spela in? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej, jag undrar vad en rnb/hiphop låt heter och vilka artisterna är.

En brud med ganska så ljus röst i slutet av refrängen:

... I ain't got a job now, so for you, this is just a good time, but for me this is my whole life, uuh

Nån gång i låten övergår beatet till ett mer bas-baserat beat, där tjejen säger:

Common', what woud you do?

Sen kommer en kille:

get up on my feet, ...

Där säger han nåt jag glömt bort.

Även en kille sjunger refrängen exakt som tjejen gör en gång i låten.

Nån som vet vilken låt det är? Gärna namnet på artisterna också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns en låt i backgrunden på denna Spel trailern..... Någon som vet namnet på låten? :'(

Jag tror låten heter nånting med "Diskolet Times Cause Diskolishing" fast när jag söker på denna namnet så hittas inget, så jag måsta antigen höra fel eller stava fel.....

Här är Spel trailern om ni har Windows Media Player:

Klicka här

Här är Spel trailer om ni har Quicktime:

Klicka här

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...