Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Vad heter Låten/Artisten till musikvideon där dom skickar upp en hund i rymden? (tror det är artistens hund) och det är en ganska lugn låt som är gjord (eller i alla fall blev känd för några årsedan... och refrengen går såhär ungefär:

"Now when/that youre gone...."

Skulle vara mycket tacksam! :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad heter Låten/Artisten till musikvideon där dom skickar upp en hund i rymden? (tror det är artistens hund) och det är en ganska lugn låt som är gjord (eller i alla fall blev känd för några årsedan... och refrengen går såhär ungefär:

"Now when/that youre gone...."

Skulle vara mycket tacksam! :shifty:

Vad är det för sorts musik?

För när jag tänker på det du skrev så tänker jag på låten Royksopp - Poor Leno

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad heter Låten/Artisten till musikvideon där dom skickar upp en hund i rymden? (tror det är artistens hund) och det är en ganska lugn låt som är gjord (eller i alla fall blev känd för några årsedan... och refrengen går såhär ungefär:

"Now when/that youre gone...."

Skulle vara mycket tacksam! :shifty:

Har för mig att det var ett Svenskt band och att hunden dog. En jävligt sorglig video och jag kom ihåg att jag grät när jag såg den när jag var liten. Men jag vill också veta namnet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

QUOTE (Foo @ Jul 8 2005, 22:58)

Vad är det för sorts musik?

För när jag tänker på det du skrev så tänker jag på låten Royksopp - Poor Leno

Den är det inte :wub:

Det är lugn musik, tänk dig Beatles - Yesterday (jag antar att många har hört och det var därför jag tog den som exempel) :wub:

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Undrar två grejer:

1. Vad heter låten som gick i bakgrunden på den gamla Spendrups-reklamen (tror jag :P ) med Robert Gustavsson som tillverkade egen öl... Och på slutet häller dom upp "finöl" och han frågar om han kan få slumpen...

Kommer bara ihåg: Bapabapapapapbapabapa :P

2. Vad heter klippet med Bamse (seriefiguren alltså :o) som är någon sorts humorklipp där de olika karaktärerna säger osamanhängande kommentarer som typ

"Fotboll!... Sa Skalman" :P

Hoppas någon känner igen någon av dem...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2. Vad heter klippet med Bamse (seriefiguren alltså :P) som är någon sorts humorklipp där de olika karaktärerna säger osamanhängande kommentarer som typ

"Fotboll!... Sa Skalman" ;P

Hoppas någon känner igen någon av dem...

Bamse Remix 1 och 2 ^_^

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet någon vad det är för låt dom sjunger i någon reklam för bindor? det är nån tjej som sjunger i bakrunden, samtidigt som nån tjej tar på sig en kjol och en t-shirt. i reklamen säger dom typ "när något passar riktigt bra, bla bla".. vet nån vilken låt jag menar? eller är det någon som lyckats höra något av vad dom sjunger? (kan man någon mening från låten är det ju enklare att leta fram den..)

undrar också vad det är för låt dom sjunger i en parfym reklam. det är en tjej och en kille som badar och då och då tittar in i kameran..någon som vet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...