Jump to content

Gubben med Röd skarf, och hat.


Guest Cyper
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 153
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jävlit skumt... Jag såg honom i El Quebrados och han snackade med Barbara (polis flickvännen).Nå ändå så jag blev ganska rädd,hade just sett filmen. Då säger han "They know". Jag blev där och kolla,men inget annat hände. Så jag försökte skjuta honom. Då blir Barbara galen och börjar skjuta på mig! B) Så jag sprang ut raka vägen till öknen med några colt bullets efter :P Men för att komma tillbaks till filmen så tror jag på den. Det är inte en bugg,enligt mig. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så här är det: leatherface finns inte(sökt efter han i en månad nu). bigfoot finns inte(bara ett rykte från rockstar).spökbilarna finns(har haft turen att köra en). spökarméerna är bara trams(bevisat det åckså från rockstar). killen i svart rock,scarvs och cowboyhatt finns(mött honom flera gånger). rullstolen vid den där bryggan alla talar om finns(rösterna åckså dom e hyfsat läskiga :) ).dom krashande flygplanen är helt naturligt i spelet(det ska ju vara realistiskt) och den vita bollen som visar sig iblandpå maria beach vid fyren finns åckså (har sett den flera gånger)

det var nog det mesta ''övernaturliga'' ryktena som alla har fifflat ihop men vissa är sanna nåt mer ''övernaturligt'' finns det nog inte så mycket av.......

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur kan du säga att leatherface inte finns? Inget är bekräftat, jag tror inte på nåt innan jag personligen får ett mail från Rockstar. :)

Fattar inte ens att folk ORKA tro på sån skit!? Tro, att R* ens skulle palla lägga ner så mycket tid & $$$ på att skapa en bränskadad bonnläpp som springer runt i skogen...

Så jävla fattigt! GTASA är inget siencfition-spel! (stavning)

Vill man spela det så köp Arkiv X eller nåt!

TROR ni på fullt allvar att LF, bigfoot eller nåt skulle finnas!?!?!?!?! Skulle som sagt ta för mycket utryme och kosta mycket stach...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...