Jump to content

Gubben med Röd skarf, och hat.


Guest Cyper
 Share

Recommended Posts

JAG HAR INTE GJORT NÅN KOD!!!!! Skulle jag göra det, så skulle han med långt hår ochså börja slåss, inte bara en enda gubbe! DÅ skulle förmodligen hela baren börja slåss, konstigt om koden gör så att EN person börjar slåss! Och jag MÄRKER nog om jag slår in en kod, tror inte jag ''råkade'' slå in den då jag spelade! Och det går inte attt bytta karaktär till nån annan gubbe i SA, och ni kan ''försöka'' hitta multiplayer läget då man är Cowboy gubben! :rolleyes: Och ja, Polisen och hororna kan ta fram vapen, och även vissa peds man slår på. Men det låter konstigt om man tar fram ett M16/M4 (?). Och jag tror inte att det blev en bugg så han respawnade med en M16/M4, att det är en bugg tvivlar jag på, men vem vet. Jag har varit där igen samma dag och tid, såg inte en skit! :P

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 153
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ta det lugnt, jag tycker också det låter otroligt att han har en M4 så man vet ju aldrig, men iofs är det inte så konstigt att dombörjar slåss för det brukar dom ju göra på motorvägar och så. Men att han får fram vapen är lite märkligare.

Och förresten har jag hört för mycket om den där killen med svart rock

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har hört väldigt mycket saker om han med rocken. Att han säger konstiga saker, och att folk har sett han vid liksäckarna,att han går runt mitt i öknen, och att han har ett hus i öknen. Han pratar om ufon, och han skulle till ufo baren. Och försvann på baksidan där, och sen satt han inne i baren, och började bråka med bartendern. Sen bråkade han med ''Indianen'' (Han som har långt svart hår och inga öron.) Han kan inte ha dött då han blev nerslagen, gubbar spawnar inte sådär fort och nära en själv eller?. Konstig bugg om den gör så att han får ett M16 i handen. Konstig gubbe med. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har hört väldigt mycket saker om han med rocken. Att han säger konstiga saker, och att folk har sett han vid liksäckarna,att han går runt mitt i öknen, och att han har ett hus i öknen. Han pratar om ufon, och han skulle till ufo baren. Och försvann på baksidan där, och sen satt han inne i baren, och började bråka med bartendern. Sen bråkade han med ''Indianen'' (Han som har långt svart hår och inga öron.) Han kan inte ha dött då han blev nerslagen, gubbar spawnar inte sådär fort och nära en själv eller?. Konstig bugg om den gör så att han får ett M16 i handen. Konstig gubbe med. :P

1. det är en M4 han får i handen

2. Har du börjat kalla den stackars döda killen indian nu också

3. hedlund frågade vad låten hette i filmen?

edit: om du inte svara på vad låten heter tror jag du har hittat på allting

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kanske klickade på fel länk, här är den.

http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=36063

(Gå in på sida 26, där finns den att ladda ner.)

Låten är Toward The End - Whithin Temptation

Ja, jag kallar killen som blev skjuten med M4:an för Indianen/indian för att han påminner om en. :lol:

edit: Hade jag inte haft bilder på detta hade ingen trot på mig. Hade jag haft bilder skulle dom förmodligen bli kallad fake. När jag har filmar tror ändå ingen på mig, finns inget mer jag kan bevisa med detta, så det är upp till er om ni vill tro mig. :P

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kanske klickade på fel länk, här är den.

http://s33.yousendit.com/d.aspx?id=2N1VNCW...QT1RBPT9OGUJNQL

Låten är Toward The End - Whithin Temptation

Ja, jag kallar killen som blev skjuten med M4:an för Indianen/indian för att han påminner om en. :lol:

edit: Hade jag inte haft bilder på detta hade ingen trot på mig. Hade jag haft bilder skulle dom förmodligen bli kallad fake. När jag har filmar tror ändå ingen på mig, finns inget mer jag kan bevisa med detta, så det är upp till er om ni vill tro mig.

Tackar :P

Edit: Ja tror på att det hände och jag tror det inte var nån händelse bara så där kanse nått form av klurigt egg rockstar lagt in ?

Redigerad av hedlund
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

edit: Hade jag inte haft bilder på detta hade ingen trot på mig. Hade jag haft bilder skulle dom förmodligen bli kallad fake. När jag har filmar tror ändå ingen på mig, finns inget mer jag kan bevisa med detta, så det är upp till er om ni vill tro mig. :P

Jag vill tro dig och jag tror dig också för den delen, men filmen var overkligt bra gjord så det var därför jag sa så :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja tror på dig men om vi säger så här folk tror inte dig för dom har aldrig uppleft de när dom spelat ... de kanse du fattat redan men

1. Du har en film på de

2. Man ser du kör själv man kan inte fota med sån vinkel i multiplayer eller dessutom så e de en helt annan vikel med 2 spelare + det är inte du som startar bråket dessutom om du hadde gjort de skulle han va på dig och inte indejanen hmm...

Allt tyder på att de är sant så jag fattar inte hur ska han fejka de kolla vinkeln han fotar i och dessutom om ni spelat 2 samtidigt borde ni se dereckt att han inte gör de :lol:

Tack för du filma allt Cyper bra gjort inte ens jag skulle filmat de

Och alla som tror filmen e fejkad man kan ändra saker med filmen klippa osv men man kan inte fixa om vikeln !!! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag filmade det jag han filma. Och när jag filmade då cowboyen och indianen (som jag kallar han) då dom slogs, så var inte det hela fighten. Det kanske syns, efter som att cowboyen bler ner kickad mycket fort. När jag såg att han hade ett M16, så började jag filma. Hade först tänk spela in då han sa konstiga saker till mig, men det är ganska många som har råkat ut för det, så på den biten behövs inte bevis tror jag. Har varit där igen, söndag ocg fredag samma tid, men har inte hänt nåt.

Spelet räknar ihop alla timmar man har spelat, kanske vissa saker bara kan hända en gång eller flera gånger en speciell tid? Vem vet, kanske leatherface var sant, eller påhittat.

Edit: Man kan ingenting med första verisionen av movie maker :P

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag filmade det jag han filma. Och när jag filmade då cowboyen och indianen (som jag kallar han) då dom slogs, så var inte det hela fighten. Det kanske syns, efter som att cowboyen bler ner kickad mycket fort. När jag såg att han hade ett M16, så började jag filma. Hade först tänk spela in då han sa konstiga saker till mig, men det är ganska många som har råkat ut för det, så på den biten behövs inte bevis tror jag. Har varit där igen, söndag ocg fredag samma tid, men har inte hänt nåt.

Spelet räknar ihop alla timmar man har spelat, kanske vissa saker bara kan hända en gång eller flera gånger en speciell tid? Vem vet, kanske leatherface var sant, eller påhittat.

Jag tror dig till 100% ja de kanse kan bara hända en gång vem vet :P det är bara rockstar som kan svara på dom frågerna

Redigerad av hedlund
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser ni nåt övernaturligt, eller bara tror det. Pausa spelet, och börja filma sen trycker ni på start knappen. Jag har för mig att rockstar sa att spökbilen var fake, tror inte dom vill förråda nåt jag. :P

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag andvände bara mig digital kamera, sen när detta ''fenomen'' hände pausade jag spelet, och släckte lyset i rummet. (För inte nåt ska spegla sig i tv skärmen.)

Aha trodde de inte funka men men där ser man hehe tackar :P och fyfan vilken händelse otrolig trodde aldrig de kunde hända så på gta det är som han lever och styr sej själv på nått sätt :">

TACK ROCKSTAR :angry::D:D

Finns ju grymt mycket egg folk hittar hela tiden hehe :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...