Jump to content

Gubben med Röd skarf, och hat.


Guest Cyper
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 153
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det är ett spel.

Varför inte fortsätta med "Hur kan CJ hoppa 100 feet med en cykel?"

Även om det är ett spel tycker jag det är konstigt. Det är ingen vana för mig att sen sånna saker i San Andreas, Tycker bara det är mystiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fota du alla bilder du visa i börjar där jag snackar om den när han dansar på taken och den när man ser han svävar över marken och den där hans ben inte sysn i marken

Fota du alla bilder du visa i börjar där jag snackar om den när han dansar på taken och den när man ser han svävar över marken och den där hans ben inte sysn i marken var tog du alla dom?=

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har kommit på att du(Cyper) har fuskat så alla peds får vapen. Trorligtvis skrev du in det efter att slagsmålet var över. För om ni tittar på "indianen" hela tiden när han blir nedskjuten så ser ni att det kommer upp en roterande M4 över honom, alltså ett vapen man kan ta upp. Det betyder att både "mördaren" och "indianen" hade vapen och med säkerhet andra peds också. Så han måste ha fuskat. Titta >_<

Redigerad av SanFierroDude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är underligt det som hände för mig i spelet, att du inte sa att jag fuskade på direkten. Det är ett under att cowboyen fick en M4 i handen, lika konstigt som att ''indianen'' fick det. Jag gjorde inte tråden för att bevisa nåt, jag gjorde den för att alla andra skulle få veta detta, alla tror inte på det, och det fattar jag. Saker som är ovanliga, tror ingen på. Och jag har inte fuskat, spelar ingen roll vad nån säger, jag har ändå inte fuskat. Så är det, och kommer att vara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har kommit på att du(Cyper) har fuskat så alla peds får vapen. Trorligtvis skrev du in det efter att slagsmålet var över. För om ni tittar på "indianen" hela tiden när han blir nedskjuten så ser ni att det kommer upp en roterande M4 över honom, alltså ett vapen man kan ta upp. Det betyder att både "mördaren" och "indianen" hade vapen och med säkerhet andra peds också. Så han måste ha fuskat. Titta :)

Han säger själva att han inte har fuskat >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har kommit på att du(Cyper) har fuskat så alla peds får vapen. Trorligtvis skrev du in det efter att slagsmålet var över. För om ni tittar på "indianen" hela tiden när han blir nedskjuten så ser ni att det kommer upp en roterande M4 över honom, alltså ett vapen man kan ta upp. Det betyder att både "mördaren" och "indianen" hade vapen och med säkerhet andra peds också. Så han måste ha fuskat. Titta  >_<

Kanske det... I slutet när gubben me hatt rör sig så konstit, tror ja han dricker... ser så ut i alla fall... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...