Jump to content

Gubben med Röd skarf, och hat.


Guest Cyper
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 153
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tror RockStar har gjort nåt speciellt med den gubben. Han säger konstiga saker, dyker upp på konstiga ställen, och ser mycket skum ut och gör konstiga saker. Som att börja slåss, (vanligast) eller att han tar fram sin M4. Vad väntar härnäst? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror RockStar har gjort nåt speciellt med den gubben. Han säger konstiga saker, dyker upp på konstiga ställen, och ser mycket skum ut och gör konstiga saker. Som att börja slåss, (vanligast) eller att han tar fram sin M4. Vad väntar härnäst? :D

Ja det ju konsiga gubbar i VC också... t.ex en tant som var uteliggare så fort man slog henne började hon sparka en med värsta Kung-Fu sparken ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror RockStar har gjort nåt speciellt med den gubben. Han säger konstiga saker, dyker upp på konstiga ställen, och ser mycket skum ut och gör konstiga saker. Som att börja slåss, (vanligast) eller att han tar fram sin M4. Vad väntar härnäst? :D

Att han lär sig Under the belt stilen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag får lägga upp den på nytt senare. Den funkade för några dar sen. ;)

Gör det, så fort som möjligt, jag vill se! :unsure: Verkar asgrymt ju! Har själv stött på han när jag varit ute och kör bil ... Oturligt nog ordagrant "stött" på. Jag körde altså på honom. Haha ;) Det är tur att han inte uppstod från de döda och kom för att hämnas den gången. Nä, men nu ska v vara seriösa här. Det du har upptäckt verkar j*vla coolt, Cyper. Hoppas att någon får syn på honom igen! // Lofon

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Edit: Nån som har sett han? själv har jag varit där ett flertal gånger, men det har inte hänt ett skit.

Jag gjorde precis som du gjorde, jag startade taxiuppdraget i Fort Carson så skulle den här killen med svart rock åka. Och vart skulle han? jo han skulle till Lil' Probe Inn

Jag hoppade till av glädje så jag körde honom dit för jag vill ju se samma sak som du såg. Men när jag väl kom fram gick han inte bakom huset utan han gick upp på Järnvägsspåret precis brevid >_<:(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gjorde precis som du gjorde, jag startade taxiuppdraget i Fort Carson så skulle den här killen med svart rock åka. Och vart skulle han? jo han skulle till Lil' Probe Inn

Jag hoppade till av glädje så jag körde honom dit för jag vill ju se samma sak som du såg. Men när jag väl kom fram gick han inte bakom huset utan han gick upp på Järnvägsspåret precis brevid ^_^:P

Han gick bakom baren för mig, sen var ham borta. Sen fick jag tanken att spela lite biljard, och då såg jag han vid baren. Jag har sett ett flertal gånger nu, men inget hände. Vad jag tror så kan alla dessa ''övernaturliga saker'' som folk har sett bara hända en viss tid i spelet. Eftersom Ps2:an räknar ihop datum,tid och månad, så kanske det bara kan hända en viss månad/dag och tid eller nåt sånt? Hoppas att du får uppleva samma sak, då är vi 2 om det. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Cyper

Jag vet, kanske det är en bugg endå. Fast allt hänger ju ihop.

- En snubbe som snackar om ufon, och ser allmänt mysko ut.

- En snubbe som säger konstiga saker till en.

- En som åker i taxi bilen, och går på baksidan av baren och fösvinner.

- En snubbe som bråkar med bartendern.

- En snubbe som börjar slåss.

- En snubbe som dampar med sin M4.

^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...