Jump to content

Gubben med Röd skarf, och hat.


Guest Cyper
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 153
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Guest Cyper

Alltså, är det bara jag som inte kan spela upp den?

Edit: annars måste du helt enkelt skicka den till mig på msn. Gör iten samma misstag som mig, deleta den.

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, är det bara jag som inte kan spela upp den?

Edit: annars måste du helt enkelt skicka den till mig på msn. Gör iten samma misstag som mig, deleta den.

Men det ska funka, vad är det som inte fungerar?

Det fungerar för mig när jag laddar ner därifrån. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Cyper

När jag laddat ner den är den på 0 kb. Annars kan du skicka den på msn lite senare, ska till stugan i morgon. :huh:

Bara du har kvar den!

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inget specielt med den händelsen. ;P

Jag har sett den snubben lite överallt och det är bara en vanlig civil fotgängare. Jag tog en screen nu när jag såg honom uppe på kullen med den stora parabol liknande saken. Han förde en helt vanlig konversation(rättare sagt en underlig san andreas konversation) med tjejen framför. Jag knuffade till honom några gånger för att höra om han sa något som Cyper påstod och ja det gjorde han. Delvis. Han sa vanliga saker med, som t ex "Im watching you". Men han sade också "They are watching us" och "I know things". Men det verkade inte vara något specielt med det. R* har väll gjort så att vissa karaktärer säger sånna saker just vid dom områdena. Inget konstigt med det.;P

Och att det var just en sån gubbe som skulle till baren var väll bara en slump. Och komentarerna var inget specielt för den händelsen. Och jag får inte glömma att nämna att när jag knuffade honom tre gånger eller nått sånt så attackerade han mig (med nävarna förståss). Jag flög sedan upp en bit med jetpacket så att det spawnade nya gubbar. Och där var han igen liksom alla andra likadana karaktärer(han var alltså INTE ensam om att spawna på samma ställe igen). Denna gången började han dock inte slåss efter jag knuffat honom.

M4an vet jag inte hur det kunde hända. Antagligen lite fusk från Cypers sida...? :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...