Jump to content

Metallica


pottzork
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 337
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men orka de som är skit lungna....Kill'em all,St.anger och master of puppets tycker jag är bra ös i iaf Ride the lightning är ganska bra med....men det jag ogillar är justice for all,eller det beror typ på vilket humör jag är för det mästa inte på "justice for all humör".Men det går ju ibland det med när man är trött och sånt.Fast inte om man vill vara vaken då :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men orka de som är skit lungna....Kill'em all,St.anger och master of puppets tycker jag är bra ös i iaf Ride the lightning är ganska bra med....men det jag ogillar är justice for all,eller det beror typ på vilket humör jag är för det mästa inte på "justice for all humör".Men det går ju ibland det med när man är trött och sånt.Fast inte om man vill vara vaken då :P

Justice är hårt med ett lungt sätt. Den är fett skön :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Justice är hårt med ett lungt sätt. Den är fett skön ^_^

Vadå på ett lugnt sätt? >_< Harvester of Sorrow, Blackened, ...And Justice For All, The Frayed Ends of Sanity, The Shortest Straw, Eye of the Beholder och framförallt Dyers Eve är fan inte lugna. Det enda lugna är One och To Live Is To Die, fast den sistnämnda har sina tyngre delar.

Nothing else matters och the unforgiven äger fade to black så jävla hårt.

Bah. Fade to Black har en känsla i sig som varken Nothing eller Unforgiven ens kan mäta sig med. Basta!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadå på ett lugnt sätt? ^_^ Harvester of Sorrow, Blackened, ...And Justice For All, The Frayed Ends of Sanity, The Shortest Straw, Eye of the Beholder och framförallt Dyers Eve är fan inte lugna. Det enda lugna är One och To Live Is To Die, fast den sistnämnda har sina tyngre delar.

Bah. Fade to Black har en känsla i sig som varken Nothing eller Unforgiven ens kan mäta sig med. Basta!

Men okej, använd fel ord. Dom är inte så lugna. Dom är dock långsamma, om man jämför med t.ex. Hit the lights eller whiplash.

Men fortfarande hårda

orkar alldrig lyssna klart på Fade to black , den är så lång >_<

lyssnar dock på den när jag läser da vinci koden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nothing else matters och the unforgiven äger fade to black så jävla hårt.

Marilyn n00b.

Fade to black är den absolut bästa lugna metallica låten genom tiderna.

Både text och melodi äger NEM och TU med hästlängder.

Och angående längd? (w00t) Fade är 6:53, Nothing är 6:28 och Unforgiven är 6:27. Buhu för 20sek~.. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Marilyn n00b.

Fade to black är den absolut bästa lugna metallica låten genom tiderna.

Både text och melodi äger NEM och TU med hästlängder.

Och angående längd? (w00t) Fade är 6:53, Nothing är 6:28 och Unforgiven är 6:27. Buhu för 20sek~.. ;)

Ajja. alla 3 är sköna, men min minsta favorit av dom 3 är fade..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken är eran Metallica skiva just nu ?

Min är Master of puppets , helt jävla underbar skiva :o

Men det ändras ju ofta vilken skiva som är favorit.

Det finns för många bra ;)

Lyssnar mest på Ride The Lightning nu, asbra låtar däri.

Och pottzork, ingen lugn Metallica låt "äger" Fade to Black.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken är eran Metallica skiva just nu ?

Min är Master of puppets , helt jävla underbar skiva :o

Men det ändras ju ofta vilken skiva som är favorit.

Det finns för många bra ;)

Guess what.

Kill 'Em All så klart.

Kommer alltid vara min favorit skiva som man kan lyssna på om och om igen.

@Zorken: Nothing är för utjatad för att äga Fade to Black. Alla fjortisar säger Nothing är den bästa Metallica låten eftersom dom inte har hört nån annan Metallica låt och inte vet ett skit om dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Zorken: Nothing är för utjatad för att äga Fade to Black. Alla fjortisar säger Nothing är den bästa Metallica låten eftersom dom inte har hört nån annan Metallica låt och inte vet ett skit om dom.

OKej. Men jag tycker det är den skönaste långsamma låten. helt enkelt. vad ni än säger kommer inte ändra min åsikt.

Fade är skön som fan, men nothing är snäppet skönare...

och jag HAR dom 5 första skivorna, och hört alla låtar. sköna som satan ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...