Jump to content

Metallica


pottzork
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 337
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vilken skiva rekommenderar ni att man ska köpa?

Ride the lightnting. Den har många underbara låtat t, ex Fight Fire With Fire, Titellåten, For whom the bell tolls, Fade to black, Creeping death etc. Och så var det ju den första jag köpte. Tycker att den är bäst. Lyssna igenom den många gånger för den blir bara bättre varenda gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

James sjunger alla låtar.

Lars' sjöng en vers på deras cover på Ramones' 53rd and 3rd.

Vänta, vilka var/är alla medlemmar?

James Hetfield

Lars Ulrich

Lloyd Grant

Ron McGovney

Dave Mustaine

Cliff Burton

Kirk Hammett

John Marshall (tror jag han heter.. James' gitarrtekniker iaf.. Han ryckte in när James bröt armen '86 och när han skadades i en pyro-olycka '92 ('91?)

Flemming Larsen (eller något), Lars' trumtekniker, har också spelat lite har jag för mig.

Jason Newsted

Massa olika andra i andra band, ex. Darren (?) i System of A Down, Head från KoRn, Kid Rock och andra under en konsert i Atlanta där James var på sjukan.

Dave Lombardo, Joey Jordison och någon annan som spelade på Downloadfestivalen '04 när Lars var sjuk eller något.

Rob Trujillo

Tror det täckte i stort sett alla. Det läskigaste är att jag kom ihåg allt det där utan att kolla på någon sida eller så. :wub:

Edit: Duh, var så insatt i att få med alla småinhoppare att jag glömde Jason och Robert T. :rolleyes:

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

James Hetfield

Lars Ulrich

Lloyd Grant

Ron McGovney

Dave Mustaine

Cliff Burton

Kirk Hammett

John Marshall (tror jag han heter.. James' gitarrtekniker iaf.. Han ryckte in när James bröt armen '86 och när han skadades i en pyro-olycka '92 ('91?)

Flemming Larsen (eller något), Lars' trumtekniker, har också spelat lite har jag för mig.

Massa olika andra i andra band, ex. Darren (?) i System of A Down, Head från KoRn, Kid Rock och andra under en konsert i Atlanta där James var på sjukan.

Dave Lombardo, Joey Jordison och någon annan som spelade på Downloadfestivalen '04 när Lars var sjuk eller något.

Tror det täckte i stort sett alla. Det läskigaste är att jag kom ihåg allt det där utan att kolla på någon sida eller så. :wub:

Konstigt nog glömde du Jason och Rob. :rolleyes:

Edit: G'damn, du hann.

Redigerad av Pico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...