Jump to content

Metallica


pottzork
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 337
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 3 weeks later...
Hmm

Fade to black

Welcome home (Sanitarium)

One

The Unforgiven (halvlugn mer)

Nothing else matters

Until it sleeps

Mama Said

The Unforgiven II

Low Man's Lyric

Turn The page

Tuesday's gone

Är alla jag kan komma på som de gjort.

Håller med på Ride the lightning :wub:;):huh: underbar skiva.

Ok tack.

Är det nån här som har sett "When Metallica Ruled the World" dokumentären/intervjun? :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Det med Napster är att Lars urlrich stämde Napster och/eller? folket som hade laddat ner Metallica låtar från Napster.

Njä, han stämde Napster och hade skaffat sig en lista på användare som laddat ner Metallicas musik, och hotade med att gå ut med den offentligt etc. etc.

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Metallitips ( ^_^ ): Försök fiffla hem videon från Woodstock-festivalen 1994. Häftig öppning med Breadfan, aningen udda låtval, bandmedlemmarna i märkliga frisyrer och hundratals hippies som inte sjunger med.

Förresten! In på GP.se och klicka på Webb-TV! Det är Fuel från Ullevi 2004 samt lite intervjuer med besökarna efteråt, värd att ses.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Väcker liv i den här med tanke på att det är Cliff Burtons dödsdag. Så själv så har jag bara lyssnat på To Live Is To Die idag och haft på mig min Metallicatröja.

Satan, hade inte en tanke på det.

Cliff förtjänar att hedras, den musikaliska talangen hos den killen... wow. Otrolig.

Nästa år är det tjugo-årsdagen. Hoppas att det kommer hända något då, typ en officiell minnesstund vid Ljungby, att Cliff In Our Minds-grejen äntligen kommer igång eller något liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...