Jump to content

Tjejer?


Perlan
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 164
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Just nu är jag hur kär som helst. Känns som jag aldrig varit såhär kär förut, det är hur mycket fjärliar i magen som helst och hon är sötast i hela världen.

Hoppas bara det kommer gå vägen, smsar med henne ganska ofta :rolleyes:

FY FAN VAD JAG ÄLSKAR HENNE!

Du vet nog inte vad kärlek är ännu. Jag tror bara du är kåt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du vet nog inte vad kärlek är ännu. Jag tror bara du är kåt.

Får nog en varning för detta men...

Vad i helvete är det för jävla fel på dig?

Jag vet så fan vad kärlek är och jag har känt det flera gången.

Du är inte mognare än mig för att du är två år äldre ditt invalida helvete :rolleyes:

Kom inte och snacka om saker du inte vet nått om...

Redigerad av Weener
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är du inte kåt? :P Det går ju att vara både och :P:)

Ska inte tala för cortez, men jag tror att han bara menar att "mogen kärlek" (för att tala cs-språk) förstår man kanske vid ett senare tillfälle.

Och lugna ner er. Folk blir ju galna så fort någon säger något. (inte bara du.. läste nyss en tråd om skärmsläckare.. vilket jäkla tjafs det var om underrubriker :rolleyes: )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det räknas inte som pedofili om t.ex två ungdomar gör det. 15/14 - olagligt - ja. Kommer någon göra något - inte om det inte var en våldtäckt.

Så länge båda parterna är könsmogna och om det sker på bådas villkor så är det inte olagligt så länge den ena inte har vårdnad över den andre. Du räknas det som våldtäkt mot barn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får nog en varning för detta men...

Vad i helvete är det för jävla fel på dig?

Jag vet så fan vad kärlek är och jag har känt det flera gången.

Du är inte mognare än mig för att du är två år äldre ditt invalida helvete  :P

Kom inte och snacka om saker du inte vet nått om...

1. Jag har inget fel, har du ett fel på dig? Jag vet inte om du tycker det är ett "fel" att säga vad jag tycker och tror, jag tänker inte hålla käften för du gör det.

2. Nej, du vet inte vad kärlek är.

3. Har jag påstått det? Och förresten, lär dig innebörden av "invalid" först, snorunge.

4. Har du nåt emot om vad jag pratar om, så är det inte mitt problem.

Och alla andra som hatar mig utan nån speciell anledning, jag har bara ett par ord att säga.

Fuck all y'all!

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Cortez: Bara för att du inte kan uppleva äkta kärlek så vet du väl fan inte vad andra känner?

Jag tror nog att Cortez vet vad äkta kärlek är, serru, om han har upplevt det kan jag inte svara för, men jag tror att i det idiotiska (tihi) han sa var han antingen a) skämtsam eller B )...

...ja, eller så var det bara dumt sagt.

Editation.

Efter att ha sett vad han skrev nu just ovan mig så tror jag nog att det var alternativ b ), om inte så har han gjort sig till dum nu.

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Jag har inget fel, har du ett fel på dig? Jag vet inte om du tycker det är ett "fel" att säga vad jag tycker och tror, jag tänker inte hålla käften för du gör det.

2. Nej, du vet inte vad kärlek är.

3. Har jag påstått det? Och förresten, lär dig innebörden av "invalid" först, snorunge.

4. Har du nåt emot om vad jag pratar om, så är det inte mitt problem.

Och alla andra som hatar mig utan nån speciell anledning, jag har bara ett par ord att säga.

Fuck all y'all!

Fuck all you all?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror nog att Cortez vet vad äkta kärlek är, serru, om han har upplevt det kan jag inte svara för, men jag tror att i det idiotiska (tihi) han sa var han antingen a) skämtsam eller B )...

...ja, eller så var det bara dumt sagt.

Editation.

Efter att ha sett vad han skrev nu just ovan mig så tror jag nog att det var alternativ b ), om inte så har han gjort sig till dum nu.

C) Hormoner is in the air

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror nog att Cortez vet vad äkta kärlek är, serru, om han har upplevt det kan jag inte svara för, men jag tror att i det idiotiska (tihi) han sa var han antingen a) skämtsam eller B )...

...ja, eller så var det bara dumt sagt.

Editation.

Efter att ha sett vad han skrev nu just ovan mig så tror jag nog att det var alternativ b ), om inte så har han gjort sig till dum nu.

Rätta svaret är A...

Vissa personer tar allt seriöst. Och tar folk till onödiga förolämpningar, blir jag dum...

Även om jag tyckte att jag inte uppförde mig dåligt. Tvärtom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Jag har inget fel, har du ett fel på dig? Jag vet inte om du tycker det är ett "fel" att säga vad jag tycker och tror, jag tänker inte hålla käften för du gör det.

2. Nej, du vet inte vad kärlek är.

3. Har jag påstått det? Och förresten, lär dig innebörden av "invalid" först, snorunge.

4. Har du nåt emot om vad jag pratar om, så är det inte mitt problem.

Och alla andra som hatar mig utan nån speciell anledning, jag har bara ett par ord att säga.

Fuck all y'all!

Men du känner ju inte mig, hur fan kan du då veta att jag inte vet vad det innebär?

Tjejen jag gillar skulle jag kunna dela resten av mitt liv med, skaffa barn och ställa upp för i alla lägen och jag får fjärlilar i magen varje gång jag tänker på henne, och jag tänker absolut inte på "Sex" så fort jag ser henne, så jag inte kåt.

Jag vet inte vad kärlek är för dig, men för mig är det allt det där.

Och om du nu vet vad kärlek är, berätta det då?

Redigerad av Weener
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjejer = könsmogna vid 15

Killar= könsmogna vid 16!

Tjej, mogen, och Kille, omogen, har sex.. killen är minderårig ..

Psst. det stämmer :P

Öhh.. du vet att alla killar inte blir könsmogna vid 16 och alla tjejer vid 15.

Tjejernas medel vid könsmognaden är vid 12år - 15år medans killarnas är vid 13-16.

Vissa är sena, visa tidiga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...