Jump to content

Tjejer?


Perlan
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 164
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men du känner ju inte mig, hur fan kan du då veta att jag inte vet vad det innebär?

Tjejen jag gillar skulle jag kunna dela resten av mitt liv med, skaffa barn och ställa upp för i alla lägen och jag får fjärlilar i magen varje gång jag tänker på henne, och jag tänker absolut inte på "Sex" så fort jag ser henne, så jag inte kåt.

Jag vet inte vad kärlek är för dig, men för mig är det allt det där.

Och om du nu vet vad kärlek är, berätta det då?

Jag grundar mitt beslut på att du satte det i fel sammanhang.

Va roligt för dig, ni håller säkert i ett par år.

Jag anser att kärlek är olika saker för olika personer, därför finns det ingen precis beskrivning av vad kärlek är.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag anser att kärlek är olika saker för olika personer, därför finns det ingen precis beskrivning av vad kärlek är.

Men vad oerhört smart att du hoppar fram och skriker "Det där är inte kärlek, du är kåååti " när du sedan anser att kärlek är olika för olika personer.

Du är fan dummare än jag trodde.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vad oerhört smart att du hoppar fram och skriker "Det där är inte kärlek, du är kåååti " när du sedan anser att kärlek är olika för olika personer.

Du är fan dummare än jag trodde.

Ja, men leeedsen då om att vara kåt är kärlek för dig. Och du har alltid varit korkad i mina ögon.

För övrigt var jag skämtsam i min första post, men du reagerar ju så starkt på det jag skriver att du kanske försöker dölja sanningen. Att du bara är kåt.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, men leeedsen då om att vara kåt är kärlek för dig. Och du har alltid varit korkad i mina ögon.

För övrigt var jag skämtsam i min första post, men du reagerar ju så starkt på det jag skriver att du kanske försöker dölja sanningen. Att du bara är kåt.

Exakt vad får dig att tro att jag är kåt i denna tjejen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Exakt vad får dig att tro att jag är kåt i denna tjejen?

Attraherad måste du väll ändå vara, för utan attraktion är det svårt att ha finna en kärlek bortsett från kärlek i brödraskap, familj osv...ni förstår säkert =)

Eller har jag fel nu? Observera att jag tror att du är jättekär i henne, men en attraktion borde det väll ändå finnas, kom inte och säg att du inte tycker att hon är ful...tihi.

Fast visst, du kanske inte tänker på henne i sexuella sammanhang just eftersom hon betyder någonting mer för dig och du inte vill "smutsa" ner dina fagra tankar...

Hm, svårt att beskriva, men du förstår nog om du upplever det så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Attraherad måste du väll ändå vara, för utan attraktion är det svårt att ha finna en kärlek bortsett från kärlek i brödraskap, familj osv...ni förstår säkert =)

Eller har jag fel nu? Observera att jag tror att du är jättekär i henne, men en attraktion borde det väll ändå finnas, kom inte och säg att du inte tycker att hon är ful...tihi.

Fast visst, du kanske inte tänker på henne i sexuella sammanhang just eftersom hon betyder någonting mer för dig och du inte vill "smutsa" ner dina fagra tankar...

Hm, svårt att beskriva, men du förstår nog om du upplever det så.

Ja, jag förstår vad du menar och det stämmer :lol:

Det Cortez påstog, att jag enbart var kåt i henne är dock helt fel. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är du säker på att det inte var kåthet vid första ögonkastet?

.ja.. ca. 5 år senare var vi ett par.. och efter jag blev dumpad så tog det några år innan jag kunde "glömma" henne.. var allt mer än kåthet det..

träffade henne för 14 år sen och vi är fortfarande kompisar i dagens läge..

kebabkurt: vem bryr sig? :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, man kan inte bli kär av en se flicka på gatan. För då känner du henne inte. Man kan bara bli kåt. Lär dig skillnaden.

Fel.

Man kan visst bli kär utav ens egna fantasier kretsande kring hur man upfattade personen första gången man ser henne, det behöver inte alls vara någonting erotiskt med det hela. Visst, kanske en erotisk underton, men...=) Höhö.

Visst, det är ju påhittad fakta man grunder kärleken på, men om man är en personkännare, vilket alla är innerst inne, så tror jag att det går...

Svårt att förklara än en gång, men...jag hoppas att ni föstår!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...