Jump to content

Tjejer?


Perlan
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 164
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vad gillar tjejer? Asså när de är lika gamla som jag? (12-13) Jag och en kompis tänkte gå ut och käka pizza på en pizzeria med varsin tjej.. eller? Finns det någon bättre ide? (Vi är INTE ihop med dem... inte än B) )

Va ni än gör så hyr inte dvd, köp inte en film eller gå inte på bio.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej.. Men kan någon svara?

Var länge sedan jag var i den åldern, allt har säkert förändrats.. Testa att bjuda på Absolut Vodka det brukar alltid gå hem i detta samhälle. B)

Edet Toapapper:

Men P-C du har ju säkert en PC och sådär så du ska TANKA film inte hyra för dyra pengar. ;)

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Men Gurfi.. Jag hatar att shoppa ^_^... Jag och han.. (Marcus) ska göra det nästa vecka på fredagen... Så Vi måste hitta ett "trevligt" ställe att äta pizza på ;)...

EDIT: Slewme.. INTE vodka B) sånt bjuder jag inte på.. då kommer de nog dumpa oss :)

Redigerad av Perlan_
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men Gurfi.. Jag hatar att shoppa ^_^... Jag och han.. (Marcus) ska göra det nästa vecka på fredagen... Så Vi måste hitta ett "trevligt" ställe att äta pizza på ;)...

EDIT: Slewme.. INTE vodka B) sånt bjuder jag inte på.. då kommer de nog dumpa oss :)

Va inte fullt seriös när jag sa det där..

Jag är själv emot Sprit och har aldrig druckit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men Gurfi.. Jag hatar att shoppa :)... Jag och han.. (Marcus) ska göra det nästa vecka på fredagen... Så Vi måste hitta ett "trevligt" ställe att äta pizza på ^_^...

EDIT: Slewme.. INTE vodka ;) sånt bjuder jag inte på.. då kommer de nog dumpa oss :P

Vart bor du?

Hmm. Ät pizza. och försök komma in på ämnet (kollade i ordboken. ämnet är inte ett svenskt ord. Ämne är det, Men Ämnet fans inte B) ) film och kolla om du har nån film dom kanske gillar eller inte har sett och sen så säger du att du har den och den filmen tills dom vill se nån. Anars får du akut när ni säger ajdö säga: Nej. Kan vi inte bara gå omkring. Sen så går ni. Tills ni hittar ett bra place. med en bänk och sen så är det bara att sitta och snacka hela kvällen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...