Jump to content

Tjejer?


Perlan
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 164
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Äh, det är på filmkvällar man kan hålla om tjejerna utan att det är skummt B)

Hehe, Möjligt..

Bryr mig inte om tjejer eftersom att jag alltid har problem med tjejer. Är ganska kräsen, vill inte ha någon diva eller en player och en som ser mig som den jag är och inte utseendet endast.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Vart bor du?

Hmm. Ät pizza. och försök komma in på ämnet (kollade i ordboken. ämnet är inte ett svenskt ord. Ämne är det, Men Ämnet fans inte  B) ) film och kolla om du har nån film dom kanske gillar eller inte har sett och sen så säger du att du har den och den filmen tills dom vill se nån.  Anars får du akut när ni säger ajdö säga: Nej. Kan vi inte bara gå omkring. Sen så går ni. Tills ni hittar ett bra place. med en bänk och sen så är det bara att sitta och snacka hela kvällen.

Ja... Rätt bra =) Men det är ju bara det att jag har ingen bra film :S... Men vi kan ju lixom först gå runt och prata.. (Vi ska försöka gå bredvid dem ;).. eller vi SKA) Sedan så ska vi "råka" gå till en pizzeria och bjuda dem. Sedan så ska vi gå till en sittplatts och snacka lite... sedan så bjuder vi dem på en läsk och sedan.. Adjöken löken och så får jag ju hoppas att den blev lyckad =)

EDIT: Tror inte det var så bra ide häller när det gällde Penisen ^_^

Redigerad av Perlan_
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja... Rätt bra =) Men det är ju bara det att jag har ingen bra film :S... Men vi kan ju lixom först gå runt och prata.. (Vi ska försöka gå bredvid dem B).. eller vi SKA) Sedan så ska vi "råka" gå till en pizzeria och bjuda dem. Sedan så ska vi gå till en sittplatts och snacka lite... sedan så bjuder vi dem på en läsk och sedan.. Adjöken löken och så får jag ju hoppas att den blev lyckad =)

EDIT: Tror inte det var så bra ide häller när det gällde Penisen ;)

Mer än en vecka på dig. Hallå. Har du inga poolare? Knacka dörr och låna film. Braindead är bra. Och så Final Destination 2.

Anars Smekmånaden. Men den har dom väll sätt. Men glöm FFS inte. LÅT TJEJERNA VÄLJA.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mer än en vecka på dig. Hallå. Har du inga poolare? Knacka dörr och låna film. Braindead är bra. Och så Final Destination 2.

Anars Smekmånaden. Men den har dom väll sätt. Men glöm FFS inte. LÅT TJEJERNA VÄLJA.

Okej ;) Eurotrip B) Nej men.. jag kan ju också hyra den om ingen kompis har den... Men någon av alla kompisar borde ju ha den ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej ;) Eurotrip B) Nej men.. jag kan ju också hyra den om ingen kompis har den... Men någon av alla kompisar borde ju ha den ^_^

Men. Fråga alla kompisar. Skriv upp filmer du gillar och filmer vi hör tippsar om på en lista. Sen så letar du hos kompisar och när du fått en film stryker du den på listan och söker nästa. Sen så när ni pratar på pizzeriian kan du gömma papperet under bordet och stryka filmer dom inte vill se :)

Nej men låna film tycker jag är en bra ide. Och glöm inte att köpa chipps och the cheeze'ier snack om ni ska se på film.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mer än en vecka på dig. Hallå. Har du inga poolare? Knacka dörr och låna film. Braindead är bra. Och så Final Destination 2.

Anars Smekmånaden. Men den har dom väll sätt. Men glöm FFS inte. LÅT TJEJERNA VÄLJA.

Du tror väl ändå inte att dem kommer bli roade av Braindead?

Nej, ta någon Freddy film om det finns någonstans om vi säger så så fattar du B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du tror väl ändå inte att dem kommer bli roade av Braindead?

Nej, ta någon Freddy film om det finns någonstans om vi säger så så fattar du B)

Nej. Men om dom tycker det är otäckt kan man byta film så fattar dom (inser) hur snäll man är och att man kan göra det dom säger ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

He he du låter lite desperat just nu hehe... men men det är ju bara ta d lugnt det är vad vi brukar göra, som dom säger här sätta sig och "se" på film(man kollar ju inte mest på filmen ^_^B) ). sen sätt er inte och spela nått varken på dator eller konsol det brukar aldrig tjejer tycka om. ta helst en skräck film för dom vill odm krypa ihop lite mer ;) ... aja det var mina "tips"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

He he du låter lite desperat just nu hehe... men men det är ju bara ta d lugnt det är vad vi brukar göra, som dom säger här sätta sig och "se" på film(man kollar ju inte mest på filmen ^_^B) ). sen sätt er inte och spela nått varken på dator eller konsol det brukar aldrig tjejer tycka om. ta helst en skräck film för dom vill odm krypa ihop lite mer ;) ... aja det var mina "tips"

Okej =) Men tänk så vill de inte se någon, för att det är åldersgrän??? (*Skojja* Vet du någon bra skräckis?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The ring filmerna går ju ganska bra... annars så gamla från 80- talet brukar väll vara ganska bra tycker jag iallfall.. annars så går d ju att kolla på nån riktigt rolig komedi.. men då måste den vara riktigt rolig.

Edit: kom också på att zombie filmer brukar gå hem bland vissa tjejer också.

Redigerad av Fredrik89
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...