Jump to content

Tjejer?


Perlan
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 164
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja det är tidigt, mest med tanke på att man är omogen vid den åldern och även att det är olagligt.

Olagligt? :wub:

Det är upp till var och en att knulla men om man är över 15 och knullar med en som är 13-14 så är det olagligt men inte om det är två st 12åriga barn.

Edit:

Använder ordet knulla för att det låter finare än samlag i mina öron.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Olagligt? :wub:

Det är upp till var och en att knulla men om man är över 15 och knullar med en som är 13-14 så är det olagligt men inte om det är två st 12åriga barn.

Edit:

Använder ordet knulla för att det låter finare än samlag i mina öron.

Säg mig... När "knullade" du första gången?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säg mig... När "knullade" du första gången?

Vid åldern 12 är det fan bara löjligt att göra det. Man gör det när man själv tycker det är dags. Och rättning på SlewME, om en kille/tjej över 15 knullar en under 15 år räknas det som pedofili eller nåt...

Och det är väl olagligt? Eller ja...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vid åldern 12 är det fan bara löjligt att göra det. Man gör det när man själv tycker det är dags. Och rättning på SlewME, om en kille/tjej över 15 knullar en under 15 år räknas det som pedofili eller nåt...

Och det är väl olagligt? Eller ja...

Så om man är 15 och knullar sin tjej som ska fylla 15 om en dag... är man ett peddo då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Olagligt? :wub:

Det är upp till var och en att knulla men om man är över 15 och knullar med en som är 13-14 så är det olagligt men inte om det är två st 12åriga barn.

Edit:

Använder ordet knulla för att det låter finare än samlag i mina öron.

Det är olagligt även om båda är 12..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och rättning på SlewME, om en kille/tjej över 15 knullar en under 15 år räknas det som pedofili eller nåt...

Och det är väl olagligt? Eller ja...

Nej det räknas inte som pedofili om t.ex två ungdomar gör det. 15/14 - olagligt - ja. Kommer någon göra något - inte om det inte var en våldtäckt.

Det är olagligt även om båda är 12..

Men ingen kan göra något åt det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det räknas inte som pedofili om t.ex två ungdomar gör det. 15/14 - olagligt - ja. Kommer någon göra något - inte om det inte var en våldtäckt.

Men ingen kan göra något åt det.

Vafan, varför kommer du alltid och förklarar allt så enkelt?

Vad för kurs har du gått? :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det har jag inte sagt heller. Men jag svarade på en fråga om det var lämpligt som 12åring att ha sex, nej just för att det är en omogen ålder och för att det är olagligt.

Nej jag vet. Skulle bara poängtera att "stämpeln" olagligt i vissa fall, som det här, inte gör någon skillnad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...