Jump to content

Rånad...


felshoe
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 253
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ledsen felshoe.. ;)

Riktigt tråkigt!

Jag har blivit rånad på godis av en kille som e två år äldre än mig en gång!

Han tog iallfall strypgrepp på mig!

Det kunde ju lika gärna handlat om pengar så.. :lol:

Gud..va jag hatar alla jävla hobbyturkar som tror att dem e invandrare o fejkbryter på turkiska.. ;)

Så jävla barnsligt!

Har bara en sak att säga!

DÖDA DEM!!!

Jag bryter på ett helt annat språk än vad jag kommer ifrån. Gissa varför? Jo, för jag umgås med folk från olika länder, och ju mer man pratar med dom desto mer börjar man prata som dom utan att man tänker på det. Jag snackar med folk som är albaner, vissa med ursprung från Ungern, andra från Polen, andra från Finland eller Indien, andra från USA osv...

Men om du vill döda mig, så adda mig på msn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag bryter på ett helt annat språk än vad jag kommer ifrån. Gissa varför? Jo, för jag umgås med folk från olika länder, och ju mer man pratar med dom desto mer börjar man prata som dom utan att man tänker på det. Jag snackar med folk som är albaner, vissa med ursprung från Ungern, andra från Polen, andra från Finland eller Indien, andra från USA osv...

Men om du vill döda mig, så adda mig på msn.

*OFFTOPIC*

Din msn då? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man får sig ett skadestånd, är det skurken som betalar då, eller är det staten eller något i den stilen? I sådanafall kan man ju få skadestånd utan att ha blivit rånad eller ens hotad. Det är ju bra... ibland.. kanske... stackars skattebetalare i så fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man får sig ett skadestånd, är det skurken som betalar då, eller är det staten eller något i den stilen? I sådanafall kan man ju få skadestånd utan att ha blivit rånad eller ens hotad. Det är ju bra... ibland.. kanske... stackars skattebetalare i så fall.

Oftast får "skurken" betala ^_^. Det är inte så lätt att fejka som man tror.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...