Jump to content

Rånad...


felshoe
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 253
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jävla fittunge som rånade min farmor för 1 timme sen, jag gick på andra sidan gatan och sa hej till henne, sen 30 sek senare på hennes gård kommer någon ungjävel och rånar henne på hennes hanväska med 4000 kr i. Stackars skitungen och jag hade kommit 30 sek senare. Han hade nog inte mått så bra efter jag hade cyklat ikapp honom och kubbat ner han med mitt baseball-trä (hade kört lite brännboll med min kompis).

Redigerad av mr_tobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför kan vi inte vara som Danmark och Norge? De tar knappt in några invandrare.. Vi har nog av dem nu..

Ja, Det där kommer du bli kallad rasist för. Det är jobbigt att folk inte vet vad det är för skillnad på Rasism och gränser.

Tycker också att det får vara nog nu, jag är inte rasist för det men jag vill mitt land det bästa. Är född i Sverige och har bott i Sverige sedan jag var en lite spermie.

För er som säger att invandrare inte bråkar etc så kan jag bara ge er ett tips, Fixa fakta innan.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det inte rasistiskt att säga att andra folkslag har brottslighet i generna?

Det är fler invandrare i Sverige som bråkar en Svenskar. Va fan tycker du jag ska göra åt det? Sitta och ljuga och säga att det inte är?

Åk till egypten där det bor Araber så får du en uppfattning om hur många araber är. När jag var där så kom det militärer som sa att vi skulle gå och skjöt upp i luften och tyckte de var jätte balla. Poliserna ville ha pengar och många gick runt och skrek. Det är ett sådant folkslag och dem tycker det är fullt normalt antar jag.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Igår så tränade jag färdig... Nu kanske ni tycker att jag är rasist men... Jag gick fram till den där 17 årige... (Nej.. han var 16) Och då så sprarkade jag ner han och slog han så han fick näsblod o låg på marken ;) Sedan så tog jag fram min mobbe och satt på Den svenska nationalsånggen och sa: - Nu så har jag Fimpat Siggaretten (jag har börjat kalla Zigenare för siggaretttt) Och om jag ser någon sigarett gå på mig igen så är det synd om dig! B)

Mig ska man passa sig för :lol: Jag har ju faktiskt en Bänkpress :)

Men vad tror ni kommer hända? Borde jag träna mer eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Igår så tränade jag färdig... Nu kanske ni tycker att jag är rasist men... Jag gick fram till den där 17 årige... (Nej.. han var 16) Och då så sprarkade jag ner han och slog han så han fick näsblod o låg på marken ;) Sedan så tog jag fram min mobbe och satt på Den svenska nationalsånggen och sa: - Nu så har jag Fimpat Siggaretten (jag har börjat kalla Zigenare för siggaretttt) Och om jag ser någon sigarett gå på mig igen så är det synd om dig! B)

Mig ska man passa sig för :lol: Jag har ju faktiskt en Bänkpress :)

Men vad tror ni kommer hända? Borde jag träna mer eller?

Du borde vara försiktigare. De där brukar ha familjer som är likadana och polare. Får du dem efter dig är det inte kul.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...