Jump to content

Rånad...


felshoe
 Share

Recommended Posts

Gör såhär för att skydda dig.

Steg ett är att köpa skyddshandskar, Finns olika ett exempel är denna:

Steg två är att köpa skyddsväst, Finns olika men ett exempel är denna:

Level 3A

Steg tre är att köpa skyddsspray, Finns olika men ett exempel är:

http://www.easytrade.net/images/image.php?id=1396911

Steg tre är att GÖRA en batong som du enklast kan göra genom att gå in i närmaste matvarubutik och ta en rulle som det suttigt platspåsar på. Fyll den sedan hårt med smågrus dvs som finns i sandlådor och därefter så tejpar du in den med El-tejp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 253
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har du varit "jagad" så där eller sett någon som blivit det? Ska jag vara långt ifrån alla sigenare eller?

Nej det har jag inte, de vågar inte.

Usch vilka fördomar du har pöjk. Alla är inte så men om de är i gäng så försök att gå en omväg. Ser du ut som en Svensk så ska du ta en omväg, Men är du invandrare är det ganska lugnt.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är värkligen Sigenare så Galna?

Du får det att låta som om alla folkslag skulle ha ett gemensamt betéende. Bara för att en svensk snubbe mördar sju familjer på franska västkusten innebär ju inte det att alla svenskar skulle göra likadant om dom fick chansen.

Ska jag vara långt ifrån alla sigenare eller?

Varför? btw: Zigenare

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du får det att låta som om alla folkslag skulle ha ett gemensamt betéende. Bara för att en svensk snubbe mördar sju familjer på franska västkusten innebär ju inte det att alla svenskar skulle göra likadant om dom fick chansen.

Varför? btw: Zigenare

Är man ute och dräller på kvällar och nätter så är det bättre att undvika än att riskera att bli rånan samt misshandlad.

Edit:

Slarvfel

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det har jag inte, de vågar inte.

Usch vilka fördomar du har pöjk. Alla är inte så men om de är i gäng så försök att gå en omväg. Ser du ut som en Svensk så ska du ta en omväg, Men är du invandrare är det ganska lugnt.

Detta är inte så bra... Han är Jämt i ett gäng... han vet Precis vem jag är.. Jag är ju rätt lång... (185cm) Jag ser ut som värsta svennen... Jag är rätt ensam om min stil... (sportiga skor, vit mjuk mösse eller coca cola keps, långt gult hår, blå jeans jacka, stjorta, jeans... :S) Mig kommer man ihåg! Asså... Vad ska jag göra??? Hjälp krävs Fort som tusan...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta är inte så bra... Han är Jämt i ett gäng... han vet Precis vem jag är.. Jag är ju rätt lång... (185cm) Jag ser ut som värsta svennen... Jag är rätt ensam om min stil... (sportiga skor, vit mjuk mösse eller coca cola keps, långt gult hår, blå jeans jacka, stjorta, jeans... :S) Mig kommer man ihåg! Asså... Vad ska jag göra??? Hjälp krävs Fort som tusan...

Har han hotat dig så finns 14 144 som är till Polisen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta är inte så bra... Han är Jämt i ett gäng... han vet Precis vem jag är.. Jag är ju rätt lång... (185cm) Jag ser ut som värsta svennen... Jag är rätt ensam om min stil... (sportiga skor, vit mjuk mösse eller coca cola keps, långt gult hår, blå jeans jacka, stjorta, jeans... :S) Mig kommer man ihåg! Asså... Vad ska jag göra??? Hjälp krävs Fort som tusan...

Atombomba den jäveln.

(eller skicka större killar på han..) har gjort det flera gånger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...