Jump to content

Rånad...


felshoe
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 253
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

En gång kom två killar och var nära o råna min mobil.

Var med andra kompisar fast dom två som killarna som kom på oss(säkert några från rosengård) var typ 17 och jag e 13 B)

Jag är 12... Läs...

Idag så träffade jag en Sigenare... en som gått i min klass, men flyttat.. vi var ganska bra vänner.. han hette angelo.. Vi snackade om hans nya skola.. typ han sa att alla var såna mesar och klena och bla bla bla... :P... sedan så kom några av hans kusiner... en 17 åring och 7 till som var mellan 4-12 år. Då sa angelo : Det där är Anton och det där är marcus.. (marcus följde med mig... en kompis) så börjar 17åringen prata sigenska... och alla skrattade och skrek något... Och Angelo var tyst och pekade bakom mig.... men jag fattade ingenting! Sedan så säger han : Läget Anton? Jag sa Bara bra mannen... själv då? Då skrattade han bara.... sedan så sa han bra.... sedan så slog han ner mig... sedan så tog han strypgrepp och höll mig i ca 2 sek... sedan så ställde jag mig upp och frågade: Var det dära lönt? och då så pekade angelo med armen bortåt... då fattade jag vad han menade innan... då tänkte jag springa iväg... men 17åringen sparkade på mig som en jädra idiot! han sparkade mot magen min... Då tog jag tag i foten... (du vet när någon sparkar så ska man ju ta tag i foten och hålla den med händerna) Sedan så puttade jag han så att han ramlade... Marcus hade redan sprungit iväg... Så jag sprang till han och vi gömde oss.... Gissa vem som har fiender B)^_^

12åring mot en 17åring... FEGT!

En del Invandrare är faktiskt riktigt galna!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Usch då ;) Har iaf aldrig blivit rånad.

Så typsikt att det är just invandrare med ^_^

Hade aldrig något emot de innan men nu är man rätt less på dem!! :wub:

Hade du varit less på svenskar oxå ifall en svensk rånat??!!!

Alla invandrare är inte lika. Det finns faktiskt sjusta invandrare, tex dom som är födda och uppvuxna i Sverige. Det är mest flykting invandrare som är dumma i huvet. Jag själv är invandrare, född i Sverige. Har nästan bara Svenska kompisar och har själv blivit både rånad och nerslagen flera ggr, och varje gång var det flykting invandrare som gjorde det. Dom är sånna för att dom är uppvuxna i ett annat land, där människor är väldigt olika om man jämför med oss svenskar. Dom är helt enkelt galna i huvudet!

Jag blev en gång nersparkad av 2st kurder för att jag hade på mig en sverige tre-kronor tröja.. Jag blev detsutom kallad för rasist av dom.. Hur sjuk får man bli?!! Nuförtiden är man rasist ifall man har på sej något som har med Sverige att göra.

Tro mig, kära vänner, om det är några ivandrare som gör problem, så är det flykting invandrare.. Jag har aldrig haft några såna vänner och kommer aldrig att ha, för dom är sjuka i huvet och ni borde hålla er borta från såna..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej... Men i malmö rånar typ alla invandrare som är tonåringar... Tyvärr =(

Oj, tråkigt att höra.. Vet inte varför det är så.. Jag har aldrig betett mig illa som dom, kan det vara föra att jag bara har svenska kompisar? Och är fint uppfostrad?

Jag menar, varför begår så många invandrare brott?? Vad är orsaken?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väldigt få flyktingar i Sverige, och att dom skulle vara speciellt brottbenägna tror jag inte på. Däremot är det antagligen så att 2:a generationsinvandrare inte står för lika mycket brott som...nytillkomna invandrare ( ;) ).

Till skillnad från vad allmänheten fåtts att tro har endast 9.839 av de 475.051 utomeuropeiska invandrare som Sverige tagit emot 1990-2000 haft skyddsbehov enligt FN:s flyktingkonvention (enligt SIV/Migrationsverkets statistik). Det innebär att bara 2% faktiskt varit flyktingar.
Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj, tråkigt att höra.. Vet inte varför det är så.. Jag har aldrig betett mig illa som dom, kan det vara föra att jag bara har svenska kompisar? Och är fint uppfostrad?

Jag menar, varför begår så många invandrare brott?? Vad är orsaken?

De vill väll ha pengar.... Invandrare i malmö får inte lika bra jobb som svenskar... Tyvärr =(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är 12... Läs...

Idag så träffade jag en Sigenare... en som gått i min klass, men flyttat.. vi var ganska bra vänner.. han hette angelo.. Vi snackade om hans nya skola.. typ han sa att alla var såna mesar och klena och bla bla bla... :wub:... sedan så kom några av hans kusiner... en 17 åring och 7 till som var mellan 4-12 år. Då sa angelo : Det där är Anton och det där är marcus.. (marcus följde med mig... en kompis) så börjar 17åringen prata sigenska... och alla skrattade och skrek något... Och Angelo var tyst och pekade bakom mig.... men jag fattade ingenting! Sedan så säger han : Läget Anton? Jag sa Bara bra mannen... själv då? Då skrattade han bara.... sedan så sa han bra.... sedan så slog han ner mig... sedan så tog han strypgrepp och höll mig i ca 2 sek... sedan så ställde jag mig upp och frågade: Var det dära lönt? och då så pekade angelo med armen bortåt...  då fattade jag vad han menade innan... då tänkte jag springa iväg... men 17åringen sparkade på mig som en jädra idiot! han sparkade mot magen min... Då tog jag tag i foten... (du vet när någon sparkar så ska man ju ta tag i foten och hålla den med händerna) Sedan så puttade jag han så att han ramlade... Marcus hade redan sprungit iväg... Så jag sprang till han och vi gömde oss.... Gissa vem som har fiender  ;)  -_-

12åring mot en 17åring... FEGT!

En del Invandrare är faktiskt riktigt galna!

Jäklar >_<

Bor du i malmö eller?

Edit:borde PM:at dig

Redigerad av Mr Wise Guy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade du varit less på svenskar oxå ifall en svensk rånat??!!!

Alla invandrare är inte lika. Det finns faktiskt sjusta invandrare, tex dom som är födda och uppvuxna i Sverige. Det är mest flykting invandrare som är dumma i huvet. Jag själv är invandrare, född i Sverige. Har nästan bara Svenska kompisar och har själv blivit både rånad och nerslagen flera ggr, och varje gång var det flykting invandrare som gjorde det. Dom är sånna för att dom är uppvuxna i ett annat land, där människor är väldigt olika om man jämför med oss svenskar. Dom är helt enkelt galna i huvudet!

Jag blev en gång nersparkad av 2st kurder för att jag hade på mig en sverige tre-kronor tröja.. Jag blev detsutom kallad för rasist av dom.. Hur sjuk får man bli?!! Nuförtiden är man rasist ifall man har på sej något som har med Sverige att göra.

Tro mig, kära vänner, om det är några ivandrare som gör problem, så är det flykting invandrare.. Jag har aldrig haft några såna vänner och kommer aldrig att ha, för dom är sjuka i huvet och ni borde hålla er borta från såna..

Vadå hålla oss borta från invandrare, vi får väl gå med dom eller ha såna vänner om vi vill? -_->_<;)

Redigerad av Blatten
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Många hära är ju lite små rasister, liksom om det hade vart 7 svenskar hade ni inte sakt "Usch, Jag hatar såna dära svenskar"

Edit: Fler har säkert sakt det hära men jag orkade inte läsa igenom hela tråden...

Edit2: @Tojo: Så de i din familj som kom som flyktingar är dumma i huvudet då eller?

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...