Jump to content

Rånad...


felshoe
 Share

Recommended Posts

Ja, jag bor i malmö....

Jag med(bor också i Malmö )Det här är sant ,lovar.

Jag var på väg hem samma rutin som varje dag och plötsligt kommer en kille och frågar om jag har pengar på min mobil eller om jag har pengar. då sa jag att jag inte hade nått och då sa han att om han hittade nått så skulle nått inte bra hända, så tullade han mig men fan inget och så sa han igen om jag ljuger å om han hittar nått så skulle han göra nått. efter typ 7min så lätt han mig gå och frågade en grej. Är du svensk!!! så svarade jag nej eftersom jag är inte svensk.Som tur kom en vän typ 1 min efter med sin kompis och vi gick hem en liten bit tillsammans.

edit: är lite skraj nuu, men det ska gå över

Redigerad av tommy killer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 253
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fan vad mycket pengar man får i skadestånd :)

Tänk såhär att om en invandrare snor från en och har dåligt med pengar t e x om han behöver nya kläder :wub: så känar både han och jag på det...om jag får skadestånd :D

Varför just en invandrare? Varför inte lika gärna en svensk?

Hmm....

Själv e jag halvinvandrare...min pappa e född i Iran och min mamma från Sverige! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför just en invandrare? Varför inte lika gärna en svensk?

Hmm....

Själv e jag halvinvandrare...min pappa e född i Iran och min mamma från Sverige! :wub:

Är du född I sverige är du inte invandrare :) Nu sa du ju förvisso itne att du avr föd I just sverige men jag antar det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag med(bor också i Malmö )Det här är sant ,lovar.

Jag var på väg hem samma rutin som varje dag och plötsligt kommer en kille och frågar om jag har pengar på min mobil eller om jag har pengar. då sa jag att jag inte hade nått och då sa han att om han hittade nått så skulle nått inte bra hända, så tullade han mig men fan inget och så sa han igen om jag ljuger å om han hittar nått så skulle han göra nått. efter typ 7min så lätt han mig gå och frågade en grej. Är du svensk!!! så svarade jag nej eftersom jag är inte svensk.Som tur kom en vän typ 1 min efter med sin kompis och vi gick hem en liten bit tillsammans.

edit: är lite skraj nuu, men det ska gå över

Okej.. Jag såg killen som slog ner mig i lördags igen :wub: Han är ju fan ÖVERALLT :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har själv aldrig blivit rånad men min kompis blev knivskuren i halsen av ett gäng invandrare och min polare blev av med sin kebab som han hade beställt när han var påväg hem och äta av ett par invandrare.

Det som jag tycker är lite konstigt i denna tråden är att folk som säger att svenskar också gör en massa brott och rånar folk nästan aldrig har några exempel medans det finns otaliga exempel om motsattsen.

Jag är inte rasist på något vis jag har flera kompisar som är invandrare men när man ser på program som "Efterlyst" och läser att större delen av folk som sitter i fängelse är invandrare så måste man få konstatera att det begårs fler brott av invandrare utan att bli kallad något dyligt som rasist.

Jag själv tycker att situationen om vad man får tycka om ämnet är väldigt pressad och det är svårt att säga något utan att bli kallad rasist, jag menar hur SJUKT är det inte när man inte ens får hissa den svenska flaggan på nationaldagen i skolan här i Västerås på grund av att folk tycker det är rasistiskt?

Redigerad av eliizar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi bor i sverige,  invandrare kommer , vi skyller på dom när nåt blir stulet , dom är oskyldiga och när dom blir anklagade så blir dom galna och börjar sno saker.

Haha, bra teori.

Den kör vi på, Vi SVENNE DJÄVLAR! skyller på invandrarna för att VI SVENNE DJÄVLAR har tråkigt och inte vågar ersänna. Så fungerar SVENNE DJÄVLARNA.

Vi lever i Görans samhälle vi rättar oss efter Görans normer och lagar och vi lever som Göran och pratar nästan som Göran, snart ser vi ut som Göran också.

Vi Svenskar är alla rasister! Det har Sikorka sagt :rolleyes: .

Fan va Svenskar är jobbiga va? Vi bara skyller på andra och snor, gapar och gormar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur svårt kan det vara att skicka hem den klick notoriska brottslingar som råkar vara invandrare till hemlandet? Fler än tre brott, sorry grabben du är utvisad. Det om något borde väl hjälpa till att få ner rasismen i Sverige!

Så man ska skicka hem Svenskarna till Iraq och Turkiet? :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, bra teori.

Den kör vi på, Vi SVENNE DJÄVLAR! skyller på invandrarna för att VI SVENNE DJÄVLAR har tråkigt och inte vågar ersänna. Så fungerar SVENNE DJÄVLARNA.

Vi lever i Görans samhälle vi rättar oss efter Görans normer och lagar och vi lever som Göran och pratar nästan som Göran, snart ser vi ut som Göran också.

Vi Svenskar är alla rasister! Det har Sikorka sagt :blink: .

Fan va Svenskar är jobbiga va? Vi bara skyller på andra och snor, gapar och gormar.

Får jag fråga, vad menar du med allt Göran (Persson?) ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur svårt kan det vara att skicka hem den klick notoriska brottslingar som råkar vara invandrare till hemlandet? Fler än tre brott, sorry grabben du är utvisad. Det om något borde väl hjälpa till att få ner rasismen i Sverige!

Låter bra. Och jag menar det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...