Jump to content

Rånad...


felshoe
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 253
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja, Det där kommer du bli kallad rasist för. Det är jobbigt att folk inte vet vad det är för skillnad på Rasism och gränser.

Tycker också att det får vara nog nu, jag är inte rasist för det men jag vill mitt land det bästa. Är född i Sverige och har bott i Sverige sedan jag var en lite spermie.

För er som säger att invandrare inte bråkar etc så kan jag bara ge er ett tips, Fixa fakta innan.

Ja, så är det i vårt sjuka samhälle.. Regeringen är blinda..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är fler invandrare i Sverige som bråkar en Svenskar. Va fan tycker du jag ska göra åt det? Sitta och ljuga och säga att det inte är?

Åk till egypten där det bor Araber så får du en uppfattning om hur många araber är. När jag var där så kom det militärer som sa att vi skulle gå och skjöt upp i luften och tyckte de var jätte balla. Poliserna ville ha pengar och många gick runt och skrek. Det är ett sådant folkslag och dem tycker det är fullt normalt antar jag.

Det är för att många invandrare är fattiga och i alla tider har de varit de fattiga som begår brott.

Sen angående egypten beror det helt på landets situation, liksom i vitryssland torterar och mördar regeringen massor av människor varje år.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är för att många invandrare är fattiga och i alla tider har de varit de fattiga som begår brott.

Sen angående egypten beror det helt på landets situation, liksom i vitryssland torterar och mördar regeringen massor av människor varje år.

Det innebär att Araberna kommer hit och beteer sig likadant som de gör i sitt hemland.

Fattigdom är ingen bortförklaring till att man får misshandla och ta andras saker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...