Jump to content

Rånad...


felshoe
 Share

Recommended Posts

Nej.

Inte ens hälften av alla invandrare begår brott och är otrevliga.

Kanske en fjärde-del om inte mindre. :huh:

Här jag bor finns det skit många invandrare!

Och jag kan säga dig att mer än 85% av alla invandrare här är knäppa i huvudet och rånar människor hejvilt :P

BTW: I anstalterna finns det emr än 80% invandrare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 253
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Där jag bor finns 99% invandrare.. aldrig blivit rånad. Ändock, tittar man på efterlyst ser man att det nästan alltid är invandrare som rånar folk etc. Varför undrar man ju?

Ja för att det är mindre Svenska som gör brott? Finns det någon annan förklaring? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här jag bor finns det skit många invandrare!

Och jag kan säga dig att mer än 85% av alla invandrare här är knäppa i huvudet och rånar människor hejvilt :huh:

BTW: I anstalterna finns det emr än 80% invandrare.

Ok.

Fast du säger "invandrare".

Du vet väll att en finne är lika mycket invanadre som en turk?

Och att en dansk är lika mycket invandrare som en juggoslav?

När ni (pekar inte ut dig Kariya).

Snackar skit om invandrare så snackar ni lika mycket skit om:

Finnar,danskar,norrmän,ryssar,serber,bosnier,kroater,kineser,japaner,koreaoaner,spanjorer,italienare

,tyskar,fransmän,belgier,americaner,chilenare,brasilianare,

colombianer,turkar,iraker,iraner,araber,greker,puerto ricaner,cubaner,haitianer,

britter,irländare,mexicaner,afghanistaner,pakistaner,indier.

Ja ni förstår nog nu. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok.

Fast du säger "invandrare".

Du vet väll att en finne är lika mycket invanadre som en turk?

Och att en dansk är lika mycket invandrare som en juggoslav?

När ni (pekar inte ut dig Kariya).

Snackar skit om invandrare så snackar ni lika mycket skit om:

Finnar,danskar,norrmän,ryssar,serber,bosnier,kroater,kineser,japaner,koreaoaner,spanjorer,italienare

,tyskar,fransmän,belgier,americaner,chilenare,brasilianare,

colombianer,turkar,iraker,iraner,araber,greker,puerto ricaner,cubaner,haitianer,

britter,irländare,mexicaner,afghanistaner,pakistaner,indier.

Ja ni förstår nog nu. :huh:

Ja? Ingen har väl påstått något annat!

Som sagt: Är det en ren slump att alla invandrare i min skola är jävligt kaxiga, ellerär det så på flera platser?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så om man säger till en finne eller norrman i din skola.

"Hej!" så säger dom "Käften jävla svenne!".

Är det så?

Nedj, för vi har varken finnar eller norrmän i våran skola!

Turkar o perser o liknande(kan inte alla länder, är så vjäkla kass på geografi, pinsamt!), säger man hejk till dom så kallar dom enm för svennefitta o liknande.... Jag bor väl i ett kasst område...

Turkar förresten, enligt två i min klass är det en svordom! :huh:

DET är sjukt!

Redigerad av vinnecool
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nedj, för vi har varken finnar eller norrmän i våran skola!

Turkar o perser o liknande(kan inte alla länder, är så vjäkla kass på geografi, pinsamt!), säger man hejk till dom så kallar dom enm för svennefitta o liknande.... Jag bor väl i ett kasst område...

Turkar förresten, enligt två i min klass är det en svordom! :huh:

DET är sjukt!

Det finns korkade av alla sorter, men folk pekar ju ut invandrare som om vi skulle vara problemet. Det finns minst lika många korkade svennar om du skulle jämföra med hur stort antal invandrare det finns här i Sverige och hur många som gör dåliga saker, och hur många svenskar det finns som gör dumma saker. Det skulle inte förvåna mig om Svenskarna skulle "vinna".

Dessutom har domare nåt starkt emot invandrare. Jag har sett vissa brottsfall som tagits upp i domstol, och jag hittade ett nästan helt identiskt fall, skillnaden var att den ena hade invandrarbakgrunden. Han med invandrarbakgrunden dömdes till fängelse och skadestånd, medans svensken gick fri. Kanske en anledning att det finns fler invandrare i fängelset? Inte ren fakta att domare har nåt emot oss, men försök hitta en domare i Sverige med invandrarbakgrund. Men jag skulle inte bli förvånad om ja, fler invandrare blir dömda, men lika många svenskar tas upp i domstol, bara att flera invandrare döms till fängelsestraff. Du kan inte lita på media idag, de förvrider sanningen så mycket att den slutar upp som en ren lögn.

Såhär är det i mitt område: Bara invandrare, inga slagsmål eller rån. Dock har det hänt rån i vårt centrum, men det har väl hänt 1-2 gånger på 4 år. Och dessutom var rånarna inte från Brandbergen.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska berätta just hur det är här i mina trakter :huh:

Man kan inte gå på vissa ställen där jag bor. För det är där invandrarna bor och om man går där är det till 100% att man träffar på någon invandrare som säger "jävla svenne". Och jag känner 8 stycken som har blivit rånade på¨telefoner av Invandrare och annat när de har gått där igenom utan att ha sakt någonting till någon invandrare!

Jag har varit där en gång och det var när min konfa skulle vara i kyrkan där och så kom två killar förbi och säger "jävla svennar" och vi får ta den skiten!

OM vi skulle sagt tillbaka skulle man bli kallade rasist eller skulle de helt enkelt slagit ner oss :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska berätta just hur det är här i mina trakter :wacko:

Man kan inte gå på vissa ställen där jag bor. För det är där invandrarna bor och om man går där är det till 100% att man träffar på någon invandrare som säger "jävla svenne". Och jag känner 8 stycken som har blivit rånade på¨telefoner av Invandrare och annat när de har gått där igenom utan att ha sakt någonting till någon invandrare!

Jag har varit där en gång och det var när min konfa skulle vara i kyrkan där och så kom två killar förbi och säger "jävla svennar" och vi får ta den skiten!

OM vi skulle sagt tillbaka skulle man bli kallade rasist eller skulle de helt enkelt slagit ner oss :blink:

Om han nu kallar dig "jävla svenne", då vet han ju att du är svensk, så då vet du vem han är...?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nedj, för vi har varken finnar eller norrmän i våran skola!

Turkar o perser o liknande(kan inte alla länder, är så vjäkla kass på geografi, pinsamt!)

Perser? Räknas raskatter in som elever numer?

Det forna Persien heter sedan länge Iran (egentligen mycket större, men den allmänna uppfattningen ska väl vara som mitt påstående) om du ville veta. :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag bor i ett ställe kallat Brandbergen, här är det fullt med invandrare. ALDRIG blivit rånad eller påhoppad. Inte i Brandbergen. Dock där det var många svennar har jag blivit påhoppad av just svennar. Tro inte att ni är oskyldiga lamm.

DET HETER SVENSKAR FFS!!!! Det e bara dom jävla B****na som säger "jävla svenne"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Perser? Räknas raskatter in som elever numer?

Det forna Persien heter sedan länge Iran (egentligen mycket större, men den allmänna uppfattningen ska väl vara som mitt påstående) om du ville veta. :wacko:

Jag säger Persien, då en kille i min klass är från iran, och säger Persien...

Han tvingade alla oss att kalla honom persier! :blink:

Fråga inte varför, han är lite knepig! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...