Jump to content

Rånad...


felshoe
 Share

Recommended Posts

Moget att säga så

det är som om några svenskar skulle begått ett brott och man skulle säga:

"Jaha, ännu några svenskar i farten."

man kan inte anklaga en hel "folkgrupp", dom är individer också vettu

Jag tror inte direkt det är det första man tänker :huh:

Jag anklagade inte en hel folkgrupp, om du läser det igen kan du se att jag skrev "några" :P

Och varför är det nästan alltid så att folk blir rånade av invandrare?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 253
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det låter väldigt otäckt... :huh:

Jag har själva ldrig blivit rånad, men när jag var i Spanien kom det en man med knif och sprang mellan mig och en annan familj och tog kvinnan i familjens handväska med alla värdesaker... Mannen i familjen sprang efter och, när han kom tillbaks efter 5 minuter hade han med sig handväskan igen, jag vet inte riktigt hur det gick men det gick bra som tur va! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så bara för vissa invandrare rånar och förstör, så ska man döma alla? Det var den mest korkade slutsats jag nånsin hört.

Hehe, Går inte så bra på Svenskan i skolan va?

Varken jag eller Jocken sa att alla bråkade. Backa en sida och läs om vad jag skrev.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, Går inte så bra på Svenskan i skolan va?

Varken jag eller Jocken sa att alla bråkade. Backa en sida och läs om vad jag skrev.

Visst, vi kan kolla detta.

  Det finns många invandrare som inte ens bråkat med nån annan här i Sverige, varför är du less på dom?

För att det är fler invandrare som bråkare en Svenskar. Jag tror inte att det beror på personerna utan på deras religion och uppfostran.

Sen kommer Jocken och instämmer:

  Jag tror han vet precis vad han pratar om, nån gång måste man faktiskt inse saker.

Så det var exakt det du påstådde.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst, vi kan kolla detta.

Sen kommer Jocken och instämmer:

Så det var exakt det du påstådde.

Hahaha, tillåt mig skratta men jag orkar inte diskutera med dig för du är en besserwizzer..

Jag sa inte att alla bråkar, jag sa fler.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad mycket pengar man får i skadestånd ;)

Tänk såhär att om en invandrare snor från en och har dåligt med pengar t e x om han behöver nya kläder :huh: så känar både han och jag på det...om jag får skadestånd :D

Skulle jag bli bestulen på nåt skulle jag inte tänka så... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har aldrig blivit rånad.

Men när min mosters pojkvän var i spanien tror jag det var så gick han runt lite i någon stad så kom han in i ett slumkbarter och då kom det 2 killar med kniv och tryckte upp han mot väggen med kniven mot halsen.

När han skrev Hjäääälp på svenska så stack dom :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du skulle säkert kissa i byxorna om det hände dig :huh:,

nä skojja bara, Du har rätt man får inte ge sig i första taget förutom om dom hotade med något vapen tex en kniv.

Jag vet att du skojade, men men, värre saker har hänt mig, och jag har inte släppt nån vätska i brallorna då heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...